اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت عنوان کرد

مدارس روستایی باشت چشم انتظار دستان پر مهر خیرین مدرسه‌ساز

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز مبارزین و ایثارگران عرصه علم و دانش هستند، گفت: مدارس روستایی باشت چشم انتظار دستان پر مهر خیرین مدرسه‌ساز هستند.

مدارس روستایی باشت چشم انتظار دستان پر مهر خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی ظهر امروز در جمع خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز مبارزین و ایثارگران عرصه علم و دانش هستند.

فرماندار باشت گفت: خیرین مدرسه‌ساز به ارزش علم و دانش متعالی و رشد و کرامت انسانی به خوبی توجه داشته و در این جهت به خوبی حرکت می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: با توجه به تحول، تغییرات و نهضتی که در حوزه علم و دانش به برکت نظام جمهوری اسلامی در راستای تقویت علم و دانایی توأم با تعهد و ایمان برداشته شده لازم است که کمک‌ها به این سمت معطوف شود و در این رابطه فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد.

فرماندار باشت با اشاره به اینکه کار خیرین ماندگار و ثواب دنیوی و اخروی دارد و به نسل‌های آینده هم متجلی می‌‌شود، تصریح کرد: مشارکت خیرین مدرسه‌ساز به معنی همگانی کردن فرهنگ مشارکت در امور خیر و توسعه علم و دانش و توجه به آینده فرزندان این مرز و بوم است.

این مسئول، باشت را شهرستانی متمدن در علم و دانش و ادب و با پیشینه تاریخی و دارای بزرگان و عالمانی برجسته و نخبگان ملی برشمرد و گفت: هر چند دست روزگار باعث شده تا کمتر به این حوزه از زوایای متعدد نگاه‌ها معطوف شود اما این منطقه از افتخارات علمی و فرهنگی زیادی در استان و جنوب کشور برخوردار است و که به سمت علم و دانش و تحقیق رفته و اکنون هم جایگاه رفیعی پیدا کرده است.

رضایی توجه به آموزش و پرورش را توجه به همه ارزش‌ها و خوبی‌ها دانست و افزود: هزینه کردن در آموزش و پرورش هزینه برای احیای ارزش‌ها و حرکت به سمت تعالی و آینده روشن جامعه و بزرگترین سرمایه‌گذاری است.

فرماندار باشت به تشکیل مجموعه‌ای از مدیران و خیرین باشت که در شهرستان، استان، کشور و حتی خارج از کشور هستند، تأکید کرد.

رضایی از رئیس آموزش و پرورش این شهرستان خواست تا نیاز‌ها و مشکلات را دسته‌بندی و اولویت‌گذاری کنند و آن را برای همراهی خیرین در اختیار آن‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/82007/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول