اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان

ششمین اجلاس رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز پایان یافت

خبرگزاری فارس: ششمین اجلاس رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌های سراسر کشور در استان اصفهان با بیان مصوبات به تصویب رسیده به کار خود پایان داد.

ششمین اجلاس رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا محزونیه رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان ظهر امروز در ششمین اجلاس رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌های سراسر کشور درباره این بیانیه اظهار کرد: در مدت دو روز برگزاری این مجمع که از روز گذشته 24 آبان به صورت بررسی‌های کارگروهی آغاز شد، مواردی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: از جمله این مصوبات تصویب برگزاری هفتمین و هشتمین اجلاس در استان‌های بوشهر و مشهد بود و همچنین مقرر شد که در کمیته‌های چهارگانه یک نفر به عنوان مسئول پیگیری مصوبات انتخاب و با هماهنگی مجمع استان اصفهان و کشور موضوعات را تا تحقق کامل پیگیری کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در ادامه افزود: بر اساس این مصوبات اگر پروژه‌های خیرساز دارای شرایط هیئت امنایی باشد بدون هیچ مشکلی این امر با رضایت خیر صورت گیرد.

وی درباره بخش دیگری از مصوبات این بیانیه تاکید کرد: برای حفظ و نگهداری مدارس ساخته شده توسط خیران، بازدید دوره‌ای از طرف مجمع خیران، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس اجرا می‌شود و همچنین احیای سرایداری در مدارس و اختصاص بودجه مناسب برای آن توسط خیران در صورتی که توسط دولت تامین نشود در دستور کار قرار می‌گیرد.

محزونیه به درخواست خودداری عدم تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز توسط آموزش و پرورش اشاره داشت و تصریح کرد: در صورتی که این اتفاق افتاده باشد، باید برای اصلاح آن اقدامات لازم انجام شود و ملاحظاتی بر روی مفاد قرارداد خیر، آموزش و پرورش و نوسازی مجدد آن انجام شود.

وی با تاکید بر برگزاری جشنواره‌ها برای تکریم مناسب خیران سراسر کشور افزود: توجه به گذشتگان و پیشکسوتان خیر در مناسبت‌های مختلف، استفاده از روش‌های نوین برای جمع‌آوری کمک‌های خیران، انعکاس مطلوب آنها در سایت‌های مورد نظر و رسانه‌های مکتوب از دیگر موارد تصویب شده است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه تهیه آماری از خیران قبل و بعد از انقلاب با کمک نهادهای استان‌ها ضروری است، گفت: همچنین لازم است تامین هزینه‌های جاری مجامع در حساب پشتیبان بانک‌های مجاز کشور انجام شود.

وی اضافه کرد: در این بیانیه همچنین فرمایش رهبر معظم انقلاب برای حفظ اتحاد عمومی به ویژه در موقعیت کنونی رکود و مبارزه با دشمنان ملت ایران مورد تاکید جمع قرار گرفت.

انتهای پیام/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول