اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

نیکوکاران بیش از دولت برای مدرسه‌سازی در شوشتر هزینه کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: افراد خیر و نیکوکار بیش از 1.3 برابر اعتبارات دولتی در مدرسه‌سازی هزینه کردند که این آمار نشان از تلاش شبانه‌روزی این قشر بی‌ادعا دارد.

نیکوکاران بیش از دولت برای مدرسه‌سازی در شوشتر هزینه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی یک باب مدرسه شش کلاسه‌ اظهار داشت: ساخت مدرسه در سطح استان خوزستان از سوی افراد نیکوکار مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر بسیار رونق گرفته به نحوی که در سال 1390 رقمی که مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان به این منظور تخصیص دادند از اعتبارات دولتی پیشی گرفت.

وی با اشاره به میزان تعهدات نیکوکاران مدرسه‌ساز در خوزستان تاکید کرد: در سال گذشته بیش از 850 میلیارد ریال دولت در بخش مدرسه‌سازی هزینه کرد این در حالی است که افراد نیکوکار مدرسه‌ساز بیش از یک هزار و 50 میلیارد ریال در این بخش تعهد داشتند که به تعهدات خود نیز عمل کردند.

نجفی با اشاره به کم بودن میزان اعتبارات دولتی برای ساخت مدرسه در کشور خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی برای ساخت مدرسه در کشور اصلا کافی نیست و وجود انجمن خیرین مدرسه ساز در این بخش یاری رسان دولت بوده است.

فرماندار شوشتر با فرستادن درود به روان پاک «دکتر پاپهن» که به نحوی هزینه ساخت این مدرسه را پرداخت کرده است، افزود: هزینه ساخت این مدرسه شش کلاسه از سوی مرحوم دکتر پاپهن که یکی از افراد خیر و نیکوکار با سخاوت شوشتری بود پرداخت شده و این فرد خیر نیز در سال‌های گذشته درمانگاهی در مرکز شهر شوشتر نیز ساخته است.

وی تاکید کرد: ساخت مکان‌های عمومی به ویژه مدرسه و درمانگاه بهترین اقدامی است که می‌تواند باعث خیرات در جهان آخرت باشد.

این مدرسه راهنمایی در خیابان ساحلی شهرستان شوشتر واقع است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول