اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

همکاری خیّران در امر مدرسه‏سازی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: همکاری خیّران در امر مدرسه‏سازی یک کار پسندیده است که باید رونق بگیرد.

همکاری خیّران در امر مدرسه‏سازی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد بناییان‏سفید ظهر امروز در آیین گشایش آموزشگاه ابتدایی 10 کلاسه بقیةالله الاعظم(عج) خیّر مدرسه‏ساز منصور شهمیرزادی که با حضور مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیر آموزش و پرورش دامغان و شماری از مسئولان انجام شد، اظهار داشت: همکاری و همراهی خیّران در امر مدرسه‏سازی یک کار پسندیده بوده و انجام این کار در نظام اسلامی از جایگاهی والا برخوردار است.

وی گفت: شهرستان دامغان با داشتن خیران نیک‏اندیش در امر مقدس مدرسه‏سازی در استان سمنان از جایگاهی ممتاز برخوردار است و این خیّران به نیکی از خود باقیات و صالحات به یادگار می‏گذارند.

مدیر آموزش و پرورش دامغان نیز در این  آیین اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی، تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ارتقای سایت‏های اینترنتی در پژوهشگاه و پژوهش‏سرای دانش‏آموزی از امور مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

محمدعلی امانی اضافه کرد: در این زمینه، باید با مشارکت خیّران که همراه همیشگی آموزش و پرورش هستند، گام برداریم.

وی همچنین از در حال ساخت بودن خوابگاه خیّرساز مهدی رجب‏بیگی با اعتبار 3 میلیارد ریال و ساخت آموزشگاه شش کلاسه خیّر محمدحسن گلعلی‏نژاد با اعتبار 2 میلیارد ریال به عنوان مهم‏ترین پروژه‏های مدرسه‏سازی در شهرستان دامغان خبر داد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول