اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهدشت:

وظیفه مسئولان برگزاری برنامه‌های باشکوه دهه فجر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهدشت گفت: مسئولان وظیفه دارند برنامه‌های دهه فجر امسال را باشکوه‌تر برگزار کنند.

وظیفه مسئولان برگزاری برنامه‌های باشکوه دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان کوهدشت گفت: اقشار مختلف جامعه به خصوص مسئولان نظام وظیفه دارند مراسم‌های دهه مبارکه فجر را با شکوه‌تر از گذشته برگزار کنند.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

امام جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به نقش مردم، رهبری امام راحل و شهدای عزیز در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: همکاری جدی اعضای ستاد دهه فجر در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر باید تقویت شود.

در ادامه فرماندار شهرستان کوهدشت در این جلسه به پروژه‌های قابل افتتاح و خدمات دولت در ساخت مسکن مهر شهرستان پرداخت و خواستار اجرای برنامه‌های شاد براساس موازین اسلامی و حضور فعال جوانان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر امسال شد.

غلامرضا حمزه‌پور در ادامه اظهار داشت: سعی ما و مسئولان شهرستان بر این است مراسم‌های این ایام را هرچه باشکوه‌تر و در خور مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام، شهدا و مقام عظمای ولایت و مرجعیت برگزار کنیم.

ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان کوهدشت با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت، غلامرضا حمزه‌پور فرماندار کوهدشت و مدیران تمام ادارات در محل دفتر امام جمعه شهرستان کوهدشت برگزار شد.

لازم به ذکر است، در این جلسه بهمن نریمانی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت به عنوان مسئول کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/2304/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول