اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی:

برنامه‌ریزی متناسب با مقتضیات هنری وظیفه معاونت هنری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی در حکم انتصاب معاون هنری و سینمایی استان، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر فعالیت‌های هنری متناسب با مقتضیات این استان وسیع فرهنگی را از اهم وظایف معاونت هنری دانست.

برنامه‌ریزی متناسب با مقتضیات هنری وظیفه معاونت هنری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در حکم سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی به‌منظور انتصاب حمید طباطبایی به عنوان معاون هنری و سینمایی این اداره‌کل آمده است: نظر به ضرورت توسعه ارزش‌ها و مفاهیم والای انسانی در جامعه و ضرورت استفاده از ابزار هنر به عنوان یک عامل اشاعه مفاهیم ارزش و با عنایت به اینکه هنر دینی هنر خود آگاهی است که خدا آگاهی انسان مسئولیت اوست و نیز هنر دینی هنری است که بتواند اولا مفهومی از مفاهیم دینی را در ژرفای وجود مخاطب نهادینه کند و ثانیا سبب اشتیاق فزاینده مخاطب به بهره‌مندی از مفاهیم دینی شود و بنا بر ضرورت‌های این استان وسیع فرهنگی که صبغه مفاهیم دینی و مذهبی برجسته‌تر است و نظر به شایستگی‌های جنابعالی و مسئولیت‌پذیری به سمت معاون هنری و سینمایی منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر فعالیت‌های هنری متناسب با مقتضیات این استان وسیع فرهنگی از اهم وظایف معاونت هنری است و شایسته است ضمن اجرای وظایف محوله نسبت به مهمات حوزه هنر در استان با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری در باب هنر اسلامی و راهبردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به توسعه مراکز هنری و استعدادیابی هنری با رویکرد نشر ارزش‌های دینی اهتمام شود و مجموعه تلاش‌ها معطوف به این مهم شود که هنر که با فطرت و درون انسان ارتباط ذاتی دارد در مسیر آرمان‌ها و مفاهیم دینی قرار گیرد.

حمید طباطبایی متولد 1341 مشهد مقدس است و سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را دارد و به مقام جانبازی نایل آمده است. وی مدرک تحصیلی فوق لیسانس پژوهش هنر دارد و تاکنون در سمت‌های مدیر هنری مرکز پرورش اسلامی جوانان هلال احمر خراسان، مسئول اداره فناوری و اطلاع‌رسانی دفتر برنامه‌ریزی اموزشی جهاد سازندگی، مدیر طرح و برنامه و نظارت و ارزیابی سیمای شاهد و... بوده است و در چندین جشنواره فیلم و عکس به عنوان دبیر و داور حضور داشته است.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول