اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه مازندران:

مهم‌ترین وظیفه و تکلیف با ولایت بودن است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: مهم‌ترین وظیفه و تکلیف با ولایت بودن است.

مهم‌ترین وظیفه و تکلیف با ولایت بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری ظهر امروز در یادواره 10 تن از شهدای چاله‌پل گفت: ولایتمداری از شاخصه‌های مهم شهدای ما در طول تاریخ اسلام و انقلاب بوده است که باید ماندگار شود.

وی اظهار داشت: اگر از خودگذشتگی شهدای ما در طول تاریخ نبود اکنون درخت اسلام تنومندی فعلی را نداشت و بیداری اسلامی ما نیز مرهون خون شهدا و ولایتمداری است.

طاهری ادامه داد: آنچه امروز بیش از همیشه دشمنان را به هراس انداخته است اتحاد همه جانبه و ولایتمداری ملت ماست که موجبات بیداری همه جانبه مردم بیدار جهان را فراهم ساخته و نه تنها در خاورمیانه بلکه در آمریکا نیز مسلمانان علیه ظلم و جور به پا خاسته‌اند.

این مسئول گفت: راه اسلام و انقلاب ما با عزت و اقتدار پیموده شده و تا انقلاب مهدی (عج) نیز همین منوال ادامه داشته و ایران اسلامی در رأس است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به ایام سوگواری حضرت رسول(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) یادآور شد: ائمه اطهار(ع) ما برای عدالت اجتماعی و تقوای الهی قیام کردند تا ما به رستگاری برسیم.

طاهری اضافه کرد: مجموعه تعلیمات و آموزه‌های دینی اسلام اعتقادات، اخلاق و احکام است که دارای گستردگی فراوان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عقائد برای پاسخگویی به نیاز بشری آمده و اینکه بشریت را به راه راست و درست رهنمون باشد.

مدیر حوزه علمیه مازندران، از اخلاق به عنوان علم خودسازی نام برد و متذکر شد: اینکه روح خود را چگونه بسازیم و چه خوراکی به آن دهیم از مسائل مهم جامعه اسلامی است که باید مراقب خوراک روحی خود نیز  باشیم.

این مسئول اذعان داشت: انقلاب اسلامی ما با آموزه‌های مختلف دینی و بیداری اسلامی همواره درخشان است و این انقلاب به نام امام حسین(ع) با رفراندوم تاسوعای حسینی در سال 57 به پیروزی رسید و تا قیام قیامت با عاشورا و قیام امام حسین(ع) و خون شهدای ما پابرجاست.

انتهای پیام/86002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول