اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

وظیفه فرهنگیان در مقابل دشمن پایبندی به اصول انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: وظیفه ما در مقابل دشمن حفظ هوشیاری و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی است که با بصیرت افزایی و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

وظیفه فرهنگیان در مقابل دشمن پایبندی به اصول انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و مسئولیت بزرگی بر دوش ما است که باید ارزش‌های اسلامی، انقلابی و نظام اسلامی را به نسل آینده ساز منتقل کنیم زیرا دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان نمایان است که حرکت‌های بیداری اسلامی نمونه‌ای از آن است.

وی افزود: باید مسائل را به صورت شفاف بیان کنیم و ضمن تشریح شرایط در زمینه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفاه آنان با استدلال سخن بگوییم و ضرورت حجاب در جامعه اسلامی را یادآور شویم زیرا رژیم طاغوت کوشید با کشف حجاب، اعتقادات مردم را نادیده بگیرد اما با استقامت و پایداری مردم شکست خورد.

مصلحی‌پور اضافه کرد: وظیفه ما در مقابل دشمن حفظ هوشیاری و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی است که با بصیرت افزایی و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی در بیان معجزه انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردان و زنان ایران اسلامی با فداکاری و رشادت ریشه طاغوت و دست طمع اجانب را از این مملکت قطع کردند و آزادی و استقلال را در قالب جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: با تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی در ایام دهه فجر اجرا خواهد شد که شامل تشکیل ستاد در مدارس، کمیته‌های کاری در مدارس و اداره، برنامه‌های نمایشی و عروسکی، مسابقات فرهنگی هنری ورزشی، همایش جوانان و دستاوردهای انقلاب، تقدیر از دانش‌آموزان همنام امام، گفتمان انقلاب، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، زنگ انقلاب، جشنواره سرود دانش آموزی و پخش سرودهای انقلابی در مدارس است.

اسماعیل خیاط افزود: تلاش می‌کنیم با مشارکت اولیا و معلمان به ویژه مربیان پرورشی نعمت انقلاب را به دانش‌آموزان معرفی و آنان را نسبت به نظام اسلامی آشنا کنیم.

در ادامه بهرام حسینی‌پناه معاون آموزش و پرورش بردخون پیرامون تحول بنیادین در آموزش و پرورش مطالبی بیان کرد و گفت: از امسال نظام دوری و چهار دوره سه ساله را در منطقه اجرا می‌کنیم که در این راه به همراهی و مشارکت عمومی نیاز داریم.

انتهای پیام/66006/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول