اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

رویکرد بانک‎های بوشهر در پرداخت تسهیلات نامطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: رویکرد بانک‎های استان در پرداخت تسهیلات در حوزه‎های مختلف نامطلوب است.

رویکرد بانک‎های بوشهر در پرداخت تسهیلات نامطلوب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: عملکرد نامطلوب بانک‎ها در پرداخت تسیهلات در حوزه مسکن بیشتر از سایر حوزه‎ها به چشم می‎خورد و اگر اقدامات قانونی خود را در این زمینه شروع کردیم، دلخور نشوند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است، افزود: سپرده‎های بانک‎ها متعلق به مردم است و حق دارند سپرده‎های خود را پس بگیرند و بانک‎ها باید خدمات بهتر و بیشتری در زمینه ارائه تسهیلات به مردم ارائه کنند.

حسنوند ادامه داد: تعاونی‎های مسکن و مدیران متولی، پرداخت تسهیلات توسط بانک‎های عامل را پیگیری و نتایج را به شورای تامین مسکن اعلام کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: فرمانداران تمام پروژه‎های مسکن مهر که تا پایان بهمن‎ماه قابل بهره‎برداری هستند را با هماهنگی مسکن و شهرسازی و معاونت عمرانی استانداری به شورا اعلام کنند تا نظارت‎های لازم برای تایید قابل افتتاح بودن این پروژه‎ها هرچه سریع‎تر انجام شود.

وی بیان کرد: بخشی از پروژه‎ها در بهمن ماه، بخشی در اسفند و بخشی دیگر در اردیبهشت افتتاح می‎شوند و باید از هم‌اکنون مسئولان ارشد کشوری را برای حضور در آیین افتتاح این پروژه‎ها در استان آماده کنیم.

حسنوند با تاکید بر تسریع در ارائه خدمات توسط دستگاه‎های خدماتی اضافه کرد: 500 میلیون تومان برای تامین برق واحدهای قابل افتتاح و 200 میلیون تومان نیز برای ایجاد آموزشگاه در شهر جدید عالی‌شهر اختصاص یافته که دستگاه‎های متولی طوری هماهنگی کنند که ظرف چند روز آینده عملیاتی شود.

وی افزود: هرگونه واگذاری مسکن مهر در استان باید با مصوبات شورای مسکن و با اعلام عمومی برای جلوگیری از تضییع حق مردم و با امتیازبندی باشد.

استاندار بوشهر گفت: فرمانداران در شهرستان‎ها باید 24 ساعته پای کار باشند و مسائل جزیی و پیش پا افتاده در جلسات کوچک حل شود و در اینگونه جلسات باید مسائل کلان استان مطرح و بررسی شود.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول