اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان اعلام کرد

پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: امسال 90 میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن شهری و روستایی استان پرداخت شده است.

پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن کردستان

رسول مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اشاره به افزایش حجم مطالبات معوق بانک مسکن در کردستان اظهار کرد: در صورتی که مطالبات و اقساط معوق تسهیلات به موقع بازپرداخت شود، بانک قادر خواهد بود تسهیلات بدون سپرده به متقاضیان پرداخت کند.

به گفته وی، افرادی که تا قبل از چهارم بهمن ماه امسال بدهی معوق خود را پرداخت کنند از بخشودگی 6 درصدی این بانک برخوردار خواهند شد.

مالمیر به میزان تسهیلات پرداختی‌ بانک مسکن به واحدهای مسکونی در حال احداث استان اشاره و تصریح کرد: طی سال جاری و تاکنون بیش از 90 میلیارد تومان تسهیلات به بخش بافت شهری و روستایی اختصاص یافته و علاوه بر آن، افراد دیگری نیز به منظور بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی خویش از این مهم بهره‌مند شده‌اند.

وی واحدهای مسکونی مهر استان را بیش از 45 هزار واحد عنوان و خاطرنشان کرد: 86 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به این واحدها نیز پیش‌بینی شده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان اضافه کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی هزار و 121 واحد بافت فرسوده و بیش از 10 میلیارد تومان برای احداث 11 هزار واحد روستایی از محل اعتبارات بانک مسکن اختصاص یافته است.

مالمیر خاطر نشان کرد: در بخش ساخت مسکن فناوری نوین نیز بیش از 16 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 370 میلیارد تومان  پرداخت شده است.

به گفته وی، مبلغ 240 میلیارد تومان میزان کل منابع بانک مسکن در سطح استان است.

مالمیر یادآوری کرد: 67 درصد از میزان کل 120 میلیارد تومان تهسیلات پرداختی در بخش مسکن مهر و روستایی بوده است.

وی در پایان به وجود 24 شعبه بانک مسکن در استان کردستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و 283 دستگاه پوز فروشگاهی و 29 دستگاه خودپرداز بانک مسکن مشغول ارائه خدمات پولی و بانکی به مردم استان هستند.

انتهای پیام/79001/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول