اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

ارائه 278 طرح توسعه کشاورزی در پلدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: 278 طرح توسعه کشاورزی برای کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پلدشت ارائه شده است.

ارائه 278 طرح توسعه کشاورزی در پلدشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی پیش از ظهر امروز در شانزدهمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان پلدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های توسعه کشاورزی در پلدشت مورد توجه ویژه‌ای قرار دارند و طرح‌هایی که در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان به تصویب می‌رسند مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند.

وی با اشاره به تلاش دولت در راستای حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی، تصریح کرد: در کارگروه کشاورزی شهرستان پلدشت 278 طرح در بخش‌های مختلف ارائه شده است که پس از بررسی‌های به عمل آمده برای این طرح‌ها اعتبار 80 میلیارد ریال مورد نیاز است.

طالبی با بیان اینکه از طرح‌های ارائه شده طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند مورد تصویب قرار می‌گیرند، افزود: برای این منظور لازم است تا طرح‌های ارائه شده مورد بررسی دقیق قرار گیرند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان پلدشت امکان توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان وجود دارد و لازم است تا از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه و رونق کشاورزی در این منطقه استفاده کنیم.

طالبی با بیان اینکه توسعه کشاورزی علاوه بر رونق اقتصادی سبب ایجاد اشتغال می‌شود، افزود: با توجه به بررسی‌های انجام گرفته با عملیاتی شدن طرح‌های ارائه شده به کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان زمینه اشتغال 300 نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول