اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افسر آماده منطقه دو عملیات:

آتش‌سوزی در بازار گل پاکدشت خسارت جانی نداشت

خبرگزاری فارس: افسر آماده منطقه دو عملیات گفت: آتش‌سوزی گسترده در بازار گل امام‌رضا (ع) با تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه به سرعت مهار و خاموش شد.

آتش‌سوزی در بازار گل پاکدشت خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی درباره آتش‌سوزی بازار گل امام‌رضا (ع) در جاده خاوران، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 37، 78، 63 و خاور تنفسی و تانکر ایستگاه 21 را به محل حادثه اعزام کرد.

افسر آماده منطقه دو عملیات در این باره اظهار داشت: در هنگام رسیدن آتش‌نشانان به بازار گل دود و آتش زیادی به بیرون زبانه می‌کشید و شعله‌های سرکش آتش هشت غرفه و سه سردخانه محل فروش و نگهداری گل را در بر گرفته بود.

عباس زارعی ادامه داد: نیروهای عملیات آتش‌نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و با به‌کارگیری چندین لوله آبدهی به کانون آتش‌سوزی نزدیک شدند و شعله‌های آتش را قبل از سرایت به غرفه‌های دیگر مهار و خاموش کردند.

زارعی خاطرنشان کرد: در این حادثه به علت وجود مواد قابل اشتعال در کنار یکدیگر و پوشیده شدن سقف غرفه‌ها با حصیر و برزنت، امکان سرایت و گسترش آتش‌سوزی بسیار زیاد بود که با سرعت عمل آتش‌نشانان خوشبختانه به هیچ کس آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی بر جای ماند.

انتهای‌ پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول