اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

شعله‌های آتش جوان را به کام خود کشید

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی یک مرد 30 ساله در آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.

شعله‌های آتش جوان را به کام خود کشید

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث مهم و شاخص 48 ساعت گذشته اظهار کرد: بی‌احتیاطی‌های مردم در سرمای زمستان امسال همچنان حادثه آفرین است.

وی وقوع انفجار و آتش‌سوزی را از جمله حوادث شاخص این مدت ذکر و تصریح کرد: طی تماس مردمی با اورژانس 115 در صبح روز شنبه سوختگی مردی 30 ساله در خیابان آیت‌الله کاشانی گزارش شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با تبیین دلایل این حادثه ابراز کرد: این حادثه بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی رخ داد.

وی با تاکید بر سرعت عمل امدادرسانان اورژانس 115 بیان داشت: با وجود حضور به موقع اورژانس در محل حادثه این مرد جوان با توجه به شدت آسیب و سوختگی بالا پیش از رسیدن ماموران اورژانس 115 جان باخت.

قاتل نامرئی جان مردی را گرفت

فراهانی همچنین از وقوع مسمومیت با گاز CO خبر داد و بیان داشت: در این حادثه شش تن مسموم شدند که یک نفر از آنان فوت کرد.

وی درباره جزییات این حادثه تصریح کرد: طی تماس مردمی با اورژانس 115 یک فقره گازگرفتگی به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گزارش شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به محل این حادثه ادامه داد: این حادثه در یک خانه مسکونی در روستای گیو رخ داد.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم پس از دریافت این گزارش به سرعت نسبت به اعزام گروه امدادی به محل حادثه اقدام کرد.

فراهانی اضافه کرد: پس از حضور امدادرسانان اورژانس 115 به محل حادثه مشخص شد مردی 45 ساله بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده و پنج تن دیگر نیز بیهوش شده‌اند.

وی ادامه داد: امدادرسانان اورژانس 115 پس از انجام اقدامات اولیه درمانی حادثه‌دیدگان را با چهار دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: وضعیت عمومی دو تن از حادثه‌دیدگان رضایت‌بخش نیست.

یک جوان در آسانسور دچار حادثه شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سقوط یک دستگاه آسانسور در خیابان آزادگان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه جوانی 17 ساله مجروح شد.

فراهانی ادامه داد: این مصدوم پس از حضور پرسنل اورژانس در محل حادثه و دریافت اقدامات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

سه مجروح در برخورد وانت و پراید

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه‌های جاده‌ای اشاره و ابراز کرد: برخورد یک دستگاه پراید با وانت در اتوبان قم – تهران از جمله حوادث این مدت بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: در این حادثه سه تن مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی همچنین از برخورد دو دستگاه خودروی سواری در میدان 72 تن خبر داد و بیان کرد: در این حادثه چهار تن مجروح شدند که با آمبولانس‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی به تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و پراید اشاره و ابراز کرد: این حادثه که در خیابان آیت‌الله کاشانی رخ داد سه مجروح برجای گذاشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود به مسمومیت یک جوان بر اثر گاز مونوکسید کربن در بلوار امین اشاره و خاطرنشان کرد: این مرد 19 ساله به همراه امدادرسانان اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/78005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول