اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

آتش‌سوزی روستای سرآقا سید خسارت جانی نداشت

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حادثه آتش‌سوزی روستای سرآقا سید هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته است.

آتش‌سوزی روستای سرآقا سید خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محمود عیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در روستای سرآقا سید از توابع بخش موگویی شهرستان کوهرنگ با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساعت 22 شب گذشته به دلیل آتش سوزی یکی از خانه‌های روستای سر آقا سید و همجواری این خانه با خانه همسایه که مواد سوختی و آتش‌زا نگهداری می‌کرده است آتش سریعا شعله‌ور می‌شود که البته هنوز علت اولیه بروز آتش مشخص نیست.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی منطقه و شکل ساختمان‌ها که به صورت پلکانی است گفت: از زمانی که ستاد بحران مطلع شد ،به این نتیجه رسیدیم که خاموش کردن آتش میسر نیست و مجبوریم با تخریب 4 خانه آتش را مهار کرده و جلوی پیشرفت آتش به سمت بالا را بگیریم.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: 8 خانه در آتش سوخت و 4 خانه نیز به منظور مهار تخریب شد و خوشبختانه کسی در این آتش سوزی آسیب ندیده و این حریق خسارت جانی نداشته است و میزان خسارات وارده از قبیل وسایل منزل و خسارت احتمالی وارده به احشام در حال بررسی است.

عیدی از آسیب دیدن 16 خانوار در این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی این حادثه 9 خانوار آسیب جدی دیدند و خانه و وسایل منزل و سایر امکاناتشان طعمه حریق شد و مابقی خانه‌ها آسیب جدی ندیدند.

وی از تشکیل اردوگاهی برای 20 خانوار در منطقه خبر داد و گفت: با تشکیل فوری جلسه ستاد بحران در روستای آسیب دیده با حضور فرماندار شهرستان کوهرنگ، شورای اسلامی منطقه و مدیرکل ستاد بحران این استان تمهیدات لازم برای خدمات رسانی هر چه بهتر اندیشیده شده است.

معاون  عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از اکیپ امدادی اعزامی از استان لرستان گفت: شب گذشته به دلیل کولاک و بدی آب و هوا مجبور شدیم از استان لرستان نیروی کمکی در خواست کنیم ولی به دلیل شرایط بد‌جوی علی‌رغم تلاش این اکیپ متاسفانه نتوانستند به منطقه برسند.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون 460 خانوار در روستا ساکن هستند و با برنامه‌ریزی دقیق و کمک دستگاه‌های مانند هلال احمر تمامی مواد انفجاری از منطقه خارج شده و تمامی تجهیزات و اقلام مانند پتو ،چادر و مواد غذایی فراهم است.

انتهای ییام/86006/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول