اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد خبر داد

انجام 715 عملیات توسط آتش‌نشانان در بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد اعلام کرد: 715 عملیات توسط آتش‌نشانان طی 9ماه امسال انجام شده است.

انجام 715 عملیات توسط آتش‌نشانان در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، علی گودرزی با اشاره به اینکه این عملیات با مشارکت آتش نشانان چهار ایستگاه انجام شده است، گفت: حوادث آتش سوزی و امداد و نجات توسط این سازمان امسال در مقایسه با سال قبل 17 درصد افزایش یافته است.

وی بیشترین آتش سوزی در مرکز استان را، منازل مسکونی 75 مورد، زمین خالصه و اماکن متروکه، وسائط نقلیه و خودرو هر کدام با 54 مورد و همچنین اماکن تجاری با 42 عنوان کرد.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد در ادامه از حضور امدادگران آتش نشانی بجنورد در 338 مورد حادثه امداد و نجات خبر داد و افزود: طی مدت یاد شده 284 نفر از افراد حادثه  دیده بودند نجات پیدا کردند.

به گفته این مسئول در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد تعداد 46 نفر در حوادث مختلف امسال در این شهرستان مصدوم و متأسفانه 32 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

گودرزی همچنین بیشترین امدادرسانی در حوادث عمومی را حبس‌شدگی در اماکن مختلف از جمله؛ 174 نفر گیر کردن در اماکن مختلف،گیر کردن در آسانسور 43 نفر و حلقه انگشتری را 33 مورد اعلام کرد.

وی ادامه داد: واژگونی و تصادفات خودرویی یکی از مهم‌ترین حوادث طی 9 ماهه سال جاری بوده است که در این حوادث 43 نفر مصدوم و توسط نیروهای اورژانس راهی مراکز درمانی شده‌اند، و تعداد 30 نفر نیز متأسفانه جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد از تمامی شهروندان در خواست کرد تا در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش نشانی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/63002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول