اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

برای کسب امتیاز باید به آب و آتش بزنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سفیر قم گفت: برای کسب امتیاز از پیشگامان شفق اردکان باید به آب و آتش بزنیم.

برای کسب امتیاز باید به آب و آتش بزنیم

سید روح‌الله شفیعی قبل از حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ دسته اول والیبال که بین سفیر قم و پیشگامان شفق اردکان در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: بازی بسیار سخت و حساسی را در خانه مقابل صدرنشین گروه اول پیش‌رو داریم و همه عوامل و بازیکنان به حساسیت و سختی این دیدار آگاهی کامل دارند.

وی با اعلام اینکه امیدوارم سفیر قم به روزهای خوب خود بازگردد و همه از بازی‌های پرتحرک و زیبای آن لذت ببرند افزود: ما هنوز دارای شانس صعود به پلی‌آف هستیم ولی قبول دارم که در سه هفته اخیر فرصت‌های خوبی را برای حفظ موقعیت صعود از دست دادیم.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم ابراز داشت: بعد از بازی مقابل تیم کاله‌جوان آمل که متأسفانه با شکست ما همراه بود فرصت خوبی داریم که نقاط ضعف را برطرف کرده و با آسودگی خاطر به تمرین بپردازیم و روز چهارشنبه با تمام قوا مقابل تیم پیشگامان شفق اردکان قرار بگیریم.

وی در خصوص حریف این هفته تیمش یعنی پیشگامان شفق اردکان تصریح کرد: این تیم بسیار پخته و باتجربه است و از مهره‌های جوان و سرشناسی استفاده می‌برد، ما و این تیم کار سختی را مقابل یکدیگر خواهیم داشت، هر چند آنها به پلی‌آف صعود کرده‌اند و دغدغه‌ای برای این بازی ندارند اما ما باید به آب و آتش بزنیم تا همچنان شانس صعود داشته باشیم.

شفیعی با اعلام اینکه هر دو تیم شناخت خیلی خوبی از یکدیگر دارند، تصریح کرد: با آنالیز بازی‌های پیشگامان شفق اردکان از نکات ضعف و قوت آن خبر داریم و امیدواریم بازیکنان ما در حین بازی از این اطلاعات حاصل از آنالیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: هر تیمی که در بازی هفته سیزدهم بین سفیر قم و پیشگامان شفق اردکان کم ‌اشتباه‌تر در زمین ظاهر شود و از اطلاعات آنالیز به نحو شایسته استفاده کند پیروز دیدار خواهد بود همچنین ما هم برای کسب امتیاز در خانه انگیزه زیادی داریم.

مسابقه تیم‌های والیبال سفیر قم و پیشگامان شفق اردکان از ششمین هفته دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول