اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

پیرمرد 73 ساله در آتش بخاری برقی سوخت

خبرگزاری فارس: پیرمرد 73 ساله به دلیل قرار دادن بخاری برقی در مجاورت پتو دچار حریق شد و جان خود را از دست داد.

پیرمرد 73 ساله در آتش بخاری برقی سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیر عامل آتش‌نشانی رشت در جلسه آتش نشانی این شهر از وقوع دو حادثه مرگبار صبح امروز در رشت خبر داد.

محمدعلی رفیعی افزود: در تماس شهروندان با سامانه سه رقمی­ 125 مبنی بر وقوع حریق واقع در محله کسیخ، کوچه ششم رشت، بلافاصله تعداد 7 دستگاه خودروی اطفاییه به همراه 19 نفر آتش­نشان در مدت کمتر از 3 دقیقه در محل حاضر شدند و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کردند.

وی درباره دلیل وقوع آتش‌سوزی مذکور اذعان کرد: قراردادن بخاری برقی روشن در مجاورت اجسام قابل اشتعال (پتو) موجب بروز آتش‌سوزی شد و در این حادثه پیرمرد 73 ساله به دلیل سوختگی فوت کرد.

این مسئول به حادثه دیگر اشاره کرد و گفت: وقوع حادثه تصادف واقع در خیابان امام خمینی (ره) ابتدای حاجی­آباد رشت نیز به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله 3 دستگاه خودروی اطفاییه و نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه به دلیل خواب­آلودگی راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و انحراف به چپ آن موجب تصادف با یک ­دستگاه خودروی پراید و یک ­دستگاه خاور حمل مرغ شد که بر اثر شدت برخورد، راننده پراید سواری در دم فوت کرد .

به گفته رفیعی، آتش­نشانان پس از ایمن کردن محل و خارج کردن جسد و تحویل آن به ماموران نیروی انتظامی به ایستگاه­های خود مراجعه کردند.

انتهای پیام/2300/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول