اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین اعلام کرد

برگزاری دوره فرماندهی عملیات در آتش‌نشانی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین گفت: دوره آموزش فرماندهی عملیات در آتش‌نشانی در چهار روز در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین برگزار شد.

برگزاری دوره فرماندهی عملیات در آتش‌نشانی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سید‌علی شفیعی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار داشت: این دوره با حضور تعدادی از فرماندهان و رؤسای ایستگاه‌های هفت‌گانه آتش‌نشانی قزوین و نمایندگانی از شهرداری‌های تاکستان‌، بوئین زهرا‌، الوند‌، محمدیه‌، اقبالیه و آبیک در دو بخش تئوری و عملی در ایستگاه شماره سه برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره را ارتقای دانش عملی و علمی پرسنل به ویژه فرماندهان آتش‌نشانی، به روزرسانی اطلاعات آتش‌نشانی و تمرین عملیاتی اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در مباحث اصول فرماندهی، مدیریت بحران،‌ فرماندهی در حریق و حوادث در دو بخش تئوری و عملی آموزش دیدند.

گفتنی است، کلاس تئوری این دوره فشرده در دو روز برگزار شد و کلاس عملی آن نیز اواخر هفته جاری در مباحث مانور فرماندهی در بحران و رهبری گروه در امداد و نجات و اطفای حریق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول