اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرهای ویژه زنجان

نمره 20 استاندار زنجان به احمدی‌نژاد/ تشکیل ائتلاف زنان برای انتخابات شوراها/ بحث داغ سیب‌های آلوده

خبرگزاری فارس: ادامه خبرسازی بحث داغ سیب‌های آلوده در زنجان، نمره استاندار زنجان به عملکرد دولت‌های نهم و دهم، تشکیل ائتلاف زنان، استفاده از تریبون صدا و سیما برای تبلیغ و... از جمله اخبار ویژه استان زنجان است.

نمره 20 استاندار زنجان به احمدی‌نژاد/ تشکیل ائتلاف زنان برای انتخابات شوراها/ بحث داغ سیب‌های آلوده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، استاندار زنجان اخیرا در پنجمین مصاحبه مطبوعاتی خود در سال‌جاری که با حدود 30 خبرنگار از رسانه‌های استانی و ملی برگزار شد از عملکرد دولت در هفت سال و چند ماه گذشته دفاع کرد.

محمد رئوفی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که نمره شما به عملکرد دولت چند است، گفت: باید مردم به دولت نمره بدهند، ولی نمره من به دولت 20 است.

*ادامه خبرسازی سیب‌های آلوده به سرب در زنجان

بحث آلوده بودن یا نبودن سیب‌ باغ‌های شرکت ملی سرب و روی ایران همچنان خبرساز است.

استاندار زنجان در مصاحبه مطبوعاتی خود بارها در مقابل این سئوال و زمان نقل مکان این شرکت قرار گرفت، اما گفت: که اقدامات در این زمینه ادامه دارد.

وی گفت: جلوی توزیع سیب‌ها را گرفتیم و در این زمینه اقدامات خوبی انجام دادیم.

گفتنی است، پیش از این مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته بود که در حدود 60 تن سیب چیده شده از باغ سیب کارخانه سرب و روی قبل از ورود به بازار و در محل سردخانه توقیف شده است.

نجف‌زاده افزوده بود که به احتمال زیاد رای صادره برای سیب‌های توقیف شده معدوم‌سازی خواهد بود.

*رونمایی از برخی کاندیداهای احتمالی شورای شهر زنجان

با نزدیک شدن به ایام انتخابات شوراها برخی چهره‌ها که تصمیم به حضور در انتخابات گرفته‌اند، بیشتر به رسانه‌ها نزدیک می‌شوند.

با وجود اینکه چند ماه به انتخابات شوراها مانده است اما برخی چهره‌ها سعی در جلب توجه رسانه‌ها دارند، تا به این وسیله خود را به رای‌دهندگان معرفی کنند.

بر این اساس برخی افراد با حضور در همایش‌ها و جلسات عمومی، ضمن معرفی خود تلاش دارند تا اقبال عمومی را نسبت به خود ارزیابی و خود را برای انتخابات شوراها آماده کنند.

*بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر

برخی افراد که تلاش دارند در کرسی شوراها بمانند و یا تلاش دارند یکی از کرسی‌های 13 گانه شورای شهر زنجان را در دور چهارم تصاحب کنند، با چاپ بنر و نصب آن در میادین و مناطق شلوغ شهر از چند ماه پیش استارت را برای انتخابات زده‌اند.

کسب برخی موفقیت‌ها که با تلاش و هزینه دیگران به دست آمده امروز به سوژه‌ای برای تبلیغ افراد تبدیل شده است، تا در پوشش این موفقیت‌ها خود را به مردم معرفی کنند.

*حضور در برخی شرکت‌ها و ...

برخی نیز با شنیدن بوی انتخابات خود را به برخی مناصب چسبانده‌اند تا از این طریق برای انتخابات آمده شوند.

در سایه سنگین انتخابات ریاست جمهوری که امروز به بحث نخست کشور تبدیل شده است، انتخابات شوراها در استان‌ها و مراکز آنها از شور و شوق خاصی برخوردار شده است.

*استفاده از تریبون صدا و سیمای مرکز زنجان برای تبلیغ

شنیده شده، برخی افراد که احتمال حضور آن‌ها در انتخابات شوراها وجود دارد، نیز به هر طریق خود را به صدا و سیما نزدیک می‌کنند تا با حضور در برخی برنامه‌ها خود را  معرفی کنند.

امیدواریم رسانه ملی در استان زنجان که رسالت بزرگی در زمینه آگاه‌سازی مردم دارد به تریبونی برای تبلیغ افراد خاص تبدیل نشود.

*تشکیل ائتلاف زنان زنجانی برای انتخابات شورای شهر

شنیده شد که ائتلافی از بانوان زنجانی با هدف حضور در انتخابات شوراها تشکیل شده است.

این ائتلاف که گفته می‌شود متشکل از برخی بانوان فعال استان زنجان شامل 13 نفر است، که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

در این لیست گفته می‌شود برخی از اعضای شوراهای سابق شهر زنجان نیز حضور دارند و تلاش دارند خود را برای حضور در انتخابات شورای چهارم آماده و به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/2308/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول