اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

ایجاد فضای رقابتی سالم اولویت انتخاباتی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: آنچه در انتخابات حائز اهمیت است ایجاد یک فضای رقابتی سالم و بانشاط است و به نوعی این حضور گسترده اولویت اصلی ما است.

ایجاد فضای رقابتی سالم اولویت انتخاباتی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی‌وندچالی بعد از ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای اداری نکا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: همه ما باید در جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه گام برداشته و از دغدغه‌های رهبری بکاهیم.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات یک حضور دشمن‌شکن است و وظایف همه مدیران نیز افزایش حضور مردم و مشارکت گسترده آنان به دور از حاشیه‌سازی و فرافکنی است.

رجبی‌وند با بیان این‌که رعایت قانون، تعامل و برنامه‌ریزی در انتخابات از مسائل اساسی برای مدیران و دست‌اندرکاران اداری است، خاطر نشان کرد: مدیران و همه مسئولان این حیطه باید در راستای قانون عمل کرده و همدلی و وفاق همه جانبه را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار نکا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دهه‌فجر اظهار داشت: باید عملکردهای مختلف دولت در بخش‌های مختلف در این دهه برای مردم تشریح شود تا مردم با این عملکردها در طول دولت نهم و دهم آشنا شوند.

وی گفت: باید در طول دهه‌فجر به صورت اختصاصی و ویژه کار کنیم و شور و حال انقلاب و جشن انقلاب را به جامعه تزریق کنیم.

رجبی‌وند ادامه داد: دشمن با هدف فاصله گذاشتن در بین مردم وارد شده و ما باید با هوشیاری و بصیرت کامل در این راستا گام برداریم تا از بروز اختلافات جلوگیری شود.

وی یادآور شد: دقت و اطاعت‌پذیری از مسائل اساسی در خدمتگزاری به مردم است که نباید توسط مدیران جامعه اسلامی نادیده گرفته شود.

نماینده عالی دولت در نکا عنوان کرد: ما باید زحمات دولت در طول هشت سال گذشته را به درستی به نمایش بگذاریم و باید این خدمتگزاری گفته شود تا مردم با این عملکردها آشنا شوند.

رجبی‌وند گفت: باید برای خدمت‌رسانی به مردم عشق بورزیم و با اخلاص کار کنیم و بدانیم تنها خدمت ماندگار است.

انتهای‌پیام/86002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول