اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بسیج دانشجویی سپاه عاشورا

قرارگاه انتخابات ریاست جمهوری راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی قرارگاه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

قرارگاه انتخابات ریاست جمهوری راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، عبدالله شادی از راه‌اندازی قرارگاه انتخابات ریاست جمهوری و با هدف رصد و تبیین شاخص‌های ارائه شده توسط مقام معظم رهبری و ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری دانشجویان در این دوره از انتخابات خبر داد.

وی رسالت بسیج دانشجوئی را در این خصوص خطیر دانست و خاطر نشان کرد: از آنجایی که بسیج دانشجویی وامدار هیچ حزب، گروه و جناح سیاسی نیست با تمام قوا آماده تبیین مواضع، رهنمودها و منویات امام خامنه‌ای در خصوص موضوع انتخابات خواهد بود.

شادی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از رسالت‌های بسیج دانشجویی مطالبه‌گری است، از این رو در این راستا بسیج دانشجویی استان اقدام به ارتباط با نهادها و ادارات دولتی کرده تا عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت مشاهده خطا در مدیریت‌های استان، آنها را به مسئولان گوشزد کرده و به اطلاع مردم برساند.

* آغاز کار قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی

شادی گفت: از آنجایی که مدیریت اسکان و امور فرهنگی کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی کل کشور در منطقه جنوب استان خوزستان به عهده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی نهاده شده است، این قرارگاه مسئولیت مدیریت قرارگاهی و متمرکز کاروان‌های دانشجویی را به عهده خواهد داشت.

وی هدف از راه‌اندازی این قرارگاه را جلوگیری از هزینه‌های اضافی در راهیان نور و اجرای قدرتمند و پرمحتوای برنامه‌های فرهنگی در مناطق جنوب خوزستان برشمرد.

شادی عنوان کرد: سال گذشته بیش از 5 هزار و 500 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در مناطق کربلای ایران حضور یافتند و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 7 هزار نفر از دانشجویان در این اردوی معنوی حضور پیدا کنند.

* کارگاه هویت‌شناختی از سوی بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: با هدف شناسایی فرهنگ و رسوم اقوام کارگاه هویت‌شناختی از سوی بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود

وی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی به مسائل زیرساختی هویتی و شناخت جریانات اعتقادی، سیاسی و مسائل قومی برای شناخت‌دهی هرچه بیشتر دانشجویان در خصوص آذربایجان عنوان کرد.

شادی بیان کرد: دشمن همیشه به دنبال سوء استفاده از مسائل قومیتی در کشور بوده است و یکی از اهداف بسیج دانشجویی، آگاهی‌دهی به دانشجویان در این زمینه است.

وی اضافه کرد: معاونت تحلیل و بررسی این ناحیه با تهیه جلد دوم ویژه‌نامه دیلک به همین موضوع پرداخته است

این کارگاه قرار است به مدت یک هفته و با حضور 50 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تبریز و با حضور اساتید مجرب این رشته برگزار شود.

انتهای پیام/60002/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول