اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع):

بسیج پیشکسوتان برای پاسداری از انقلاب تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: برای ادامه پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت را افتتاح کردیم.

بسیج پیشکسوتان برای پاسداری از انقلاب تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری ساعاتی پیش در مراسم افتتاح بسیج پیشکسوتان استان تهران گفت: پیشکسوتان مایه افتخار انقلاب هستند و در تمام اعصار و ادوار نظام را یاری کرده‌اند و به‌عنوان علمداران و پرچمداران حماسه و شهادت هستند. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: برای ادامه پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت را افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: بسیج پیشکسوتان زمینه‌ای است برای این‌که سرمایه‌های گرانقدر جهاد و شهادت که روح فداکاری را در عمل تجربه کرده‌اند و شهادت را با چشمان خود دیده‌اند به عرصه بازگردند و خانه‌نشین نباشند.

نصیری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در رسیدگی به امور پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیار توصیه می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: پیشکسوتان پرچمداران مقاومت و ایثار در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف حیات نظام اسلامی بوده و هستند، بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه هر جا احساس کرده‌اند نظام به حضور آنان نیاز دارد آگاهانه و انقلابی به صحنه آمده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسداری به معنای ظهور عالی‌ترین احساس فداکاری برای دفاع از اسلام، آزادی و حاکمیت ارزش‌های الهی است.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول