اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تعمیق تفکر بسیجی در مدارس ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بر لزوم توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در مدارس تاکید کرد.

تعمیق تفکر بسیجی در مدارس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار مهدی صدیقی در جلسه شورای هم‌اندیشی بسیج فرهنگیان استان اظهار داشت: توسعه و تعمیق بسیج نقش بسیار ارزنده‌ای در تداوم انقلاب دارد که یکی از راه‌های توسعه این تفکر آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ بسیج و بسیجی است.

وی با بیان اینکه حاکم شدن فرهنگ بسیجی در کشور موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد، تصریح کرد: چنانچه فرهنگ بسیجی در جامعه تسری یابد دسترسی به اهداف انقلاب بیشتر می‎شود و نظام اسلامی به بالندگی می‌رسد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: در فرهنگ بسیجی والاترین ارزش‌های انسانی رشد می‌کنند که با رشد این ارزش‌ها جوانان از جنگ نرم دشمنان مصون خواهند ماند.

سردار صدیقی ادامه داد: امروز رسالت اصلی فرهنگیان افزایش معرفت و بصیرت در بین دانش‌آموزان و تعمیق تفکر بسیجی است که باید در این راه تلاش کنند.

وی ایستادگی و مقاومت امروز ملت ایران در برابر دشمنان را نتیجه تفکر حسینی و بسیجی دانست و خاطر نشان ساخت:  به جرات می‌توان گفت سقوط دیکتاتورهای جبار از یک طرف و خروش تحسین برانگیز ملت‌ها در قالب بیداری اسلامی برای دفاع از کرامت انسانی و آزادگی خویش نتیجه اثر‌گذاری عمیق تفکر بسیجی است که باید از این تفکر پاسداری کرد.

انتهای پیام/87011/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول