اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان بابل:

کانون بسیج هنرمندان بابل فاقد فضای فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان بابل گفت: کانون بسیج هنرمندان بابل فاقد فضای فرهنگی مناسب برای هنرمندان است.

کانون بسیج هنرمندان بابل فاقد فضای فرهنگی است

میثم رنجبر در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: کانون بسیج هنرمندان بابل که از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده در حال حاضر دارای 350 عضو بوده و بیشتر تمرکز و فعالیت آن در بخش هنر متعهد و ارزشی است.

وی افزود: هدف از تشکیل کانون بسیج هنرمندان، شناسایی هنرمندان شهرستان، ایجاد زمینه مناسب هنری، برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های متعدد برای ارائه آثار هنرمندان است.

رنجبر مهم‌ترین مشکل کانون را نداشتن موقعیت و فضای مناسب برای بروز فعالیت فرهنگی هنرمندان دانست و تصریح کرد: هیچ پایگاه و فضای مناسبی در سطح شهرستان بابل برای هنرمندان مهیا نبوده و دفتر مستقلی نداریم تا فعالیت هنری در آن انجام گیرد.

این مسئول تصریح کرد: اگر آنقدر که به ارائه گزارش بها داده می‌شود به برنامه‌های انجام گرفته بها داده شود و تخصصی‌تر برگزار شود نتیجه مطلوب‌تری حاصل شده که به طبع به نفع مردم، نظام و انقلاب است.

وی اظهار داشت: در جشنواره داستان‌نویسی که از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان در محمودآباد برگزار شد هنرمندان بابل با ارائه بیشترین آثار به دبیرخانه جزو برگزیدگان استانی بوده که شش نفر به مرحله کشوری راه یافته و دو نفر موفق به کسب رتبه کشوری شدند.

رنجبر تصریح کرد: در نهمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان در رشته‌های گرافیک، حجم، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، هنرهای سنتی و کاریکاتور که در نکا برگزار شد از بین 300 نفر شرکت‌کننده در این جشنواره 19 هنرمند بابل شرکت کردند که دو نفر در رشته خوشنویسی و نقاشی برگزیده و به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان بابل گفت: در همین راستا کانون بسیج هنرمندان بابل با تقدیر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره، آسیب‌شناسی موجود مورد بررسی قرار گرفت که مهم‌ترین آن نبود نمایشگاه و فضای مناسب برای ارائه آثار هنرمندان ذکر شد.

انتهای‌پیام/86009/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول