اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در برگزاری همایش نقش نماز در دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود استان در برگزاری باشکوه نخستین همایش ملی «نقش نماز در دوران دفاع مقدس» تاکید کرد.

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در برگزاری همایش نقش نماز در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس کار بسیار ارزشمند و اثرگذاری بوده که اجرای هر چه بهتر آن نیازمند همراهی و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای استان است.

وی افزود: بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه نماز و ایثار و شهادت می‎تواند به غنای این همایش کمک بسزایی کند.

عنابستانی بر ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده این همایش تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه این همایش برای نخستین بار در کشور برگزار می‎شود ضروری است تا با تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده زمینه شرکت علاقمندان به این همایش را در سراسر کشور فراهم کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انتظار میرفت که با توجه به اینکه فراخوان این همایش از چند ماه گذشته توزیع شده آثار بیشتری به دبیرخانه واصل شود که این امر تاکنون به خوبی محقق نشده و ضروری است تا در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.

عنابستانی بر ضرورت بهره‌گیری از همه منابع موجود استان در راستای برگزاری باشکوه این همایش تاکید کرد و افزود: باید از همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان بهره بگیریم تا بتوانیم همایشی در حد و اندازه‌های یک همایش ملی تاثیرگذار برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: با حاکم شدن روحیه همکاری و تعامل بین دستگا‌ه‌ها و کمیته‌های عضو می‌توان به اهداف این جشنواره به درستی جامه عمل پوشاند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبارات مالی استان محدود است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که با مدیریت همین اعتبارات محدود و تعدیل هزینه‌ها می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

عنابستانی در پایان خاطرنشان کرد: نماز در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اثرات ارزشمند آن در پیروزی رزمندگان دفاع مقدس نمود ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول