اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران:

جشنواره نماز و نیایش طلیعه رحمت و وحدت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: موهبت برگزاری جشنواره نماز و نیایش در ام القرای اسلام کاری بس باشکوه است و طلیعه دین باوری و پژواک رحمت و وحدت خواهد بود.

جشنواره نماز و نیایش طلیعه رحمت و وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام هاشم میرزاخانی به افتتاحیه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین آمده است: به نام خدایی که نامش آرام‌بخش دل‌هاست. همو که ترنم نماز و زمزمه نیایش را به بندگانش عطا کرد تا در خنکای زلال سپیده‌دمان و شامگاهان تنهایی، با آن بیکران زیبایی و کمال به راز و نیاز بنشیند.

در ادامه این پیام آمده است: از دیرباز خداوندگار مهربان روح پرستش و عبودیت را در نهاد آدمی به ودیعه نهاده است تا انسان در چشمه‌سار نماز و نیایش غبار از جان بشوید و مشتاقانه برای باز جست گوهر مکارم و فضایل در برهوت تنهایی خویش گام بردارد.

در این پیام افزوده شده است: امروز کاروان ره گم کرده بشریت گنج سر به مهر دعا و نیایش را هنوز نگشوده و همچنان رمز و راز نیاز و نماز برایش نامکشوف است گرچه سیاره‌ها را تسخیر و دل ذره را شکافته است اما در مسیر سیر و سلوک و برافروختن چلچراغ شناخت خدا و حقیقت هنوز طفل راه است و در وادی هیچستان گام بر می‌دارد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: موهبت برگزاری جشنواره نماز و نیایش در ام القرای وادی اسلام کاری بس باشکوه است و متبرک و طلیعه دین باوری و پژواک رحمت و وحدت خواهد بود. این فرصت دیگر بار، بازگشت به فطرت انسانیت را نوید می‌بخشد و عطر دلاویز این تعداد آثار رسیده از اقصی نقاط ایران عاشقان نماز و نیایش را از خویش بی‌خویش و سرمست خواهد کرد و عمق عبودیت و عشق انسان به معبود والایش را اعتلا و جلا خواهد بخشید.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: تداوم جشنواره‌های نماز و نیایش یعنی استحکام سنگرهایی که سربازان سینمای جوانان ایران در منشور عشق سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند. اینجانب بر خویش فرض می‌دانم از کوشش‌های شایسته و این همه تلاش‌های مشفقانه و بی‌دریغ تشکر و قدردانی کنم. بی‌تردید در نزد آن مهر آفرین مهربان زحمات از حساب افزون شما دست‌اندرکاران این جشنواره، مأجور و محفوظ خواهد ماند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول