اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس تاکید کرد

حضور یکپارچه مدیران و معلمان در نماز جماعت مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس گفت: حضور یکپارچه تمام کارکنان آموزشی، پرورشی و اداری در نماز جماعت مدرسه بهترین تبلیغ برای اقامه نماز است.

حضور یکپارچه مدیران و معلمان در نماز جماعت مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حسینعلی معزی اظهار داشت: در قرآن مجید نخستین نشانه حکومت صالحان اقامه نماز معرفی شده و این موضوع در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به شکل جدی و اساسی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: توسعه فرهنگ اقامه نماز و اهتمام به برپایی نماز جماعت در مدرسه از نخستین راهکارهای تحول بنیادین برای پرورش دانش‌آموزان طراز جمهوری اسلامی معرفی شده است.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس از مدیران دلسوز و قرآنی ادارات آموزش و پرورش خواست با برنامه‌ریزی لازم نسبت به این امر تمام تلاش خود را برای اقامه نماز جماعت در مدرسه و ایجاد انس دانش‌آموزان با این فریضه الهی انجام دهند.

این مسئول اذعان داشت: در اقامه نماز افراد باید ضمن دعوت دیگران به نماز و اختصاص وقت برای آن، به تمام آداب و شرایط نماز نیز توجه داشته باشند.

معزی از مهم‌ترین شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز را حضور یکپارچه تمام کارکنان آموزشی و پرورشی و اداری مدرسه در نماز جماعت مدرسه عنوان و اضافه کرد: این انسجام بهترین تبلیغ برای اقامه نماز است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول