اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

کمیته‌های برگزاری همایش نقش نماز در دفاع مقدس فعال شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برگزاری نخستین همایش ملی نقش نماز در دوران هشت سال مقدس 6 کمیته در شهرکرد فعال شد.

کمیته‌های برگزاری همایش نقش نماز در دفاع مقدس فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نخستین همایش ملی نقش نماز در دوران هشت سال دفاع مقدس در نیمه دوم فروردین‌ماه سال آینده در شهرکرد برگزار می‎شود.

وی افزود: در همین راستا شش کمیته‌ تخصصی برگزاری این همایش فعال شده و برنامه‌های خود را تدوین کرده‌ است.

محمدسلیمانی از تدوین 65 برنامه در کمیته‌های تخصصی همایش نقش نماز در دوران مقدس خبر داد و گفت: بر این اساس در کمیته‌های تبلیغات پنج برنامه، فرهنگی چهار برنامه، اطلاع‌رسانی 10 برنامه، هماهنگی هشت برنامه، علمی دو برنامه و مراسم‌ها 39 برنامه تدوین شده است.

دبیر همایش نقش نماز در دوران هشت سال مقدس بر ضرورت همکاری و تعامل کمیته‌ها تاکید کرد و افزود: با همکاری و تعامل بیش از پیش می‎توان برنامه‌های تدوین شده را به نحو مطلوب اجرا کرد.

محمدسلیمانی ادامه داد: باید از همه توان و ظرفیت‌های موجود در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش بهره بگیریم چراکه گستره این همایش ملی بوده و از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به موضوعات برگزاری این همایش تصریح کرد: نقش نماز در پیشبرد اهداف دفاع مقدس، نماز و وصایای شهدا، نماز، معنویت و دفاع مقدس، نماز و نجواهای عارفانه شهدا و رزمندگان، نماز، اخلاص، شهادت و دفاع مقدس و نماز معراج خاکیان افلاکی از دیگر موضوعات این همایش است.

محمدسلیمانی به فداکاری و ایثارگری‎های رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با سلاح ایمان در مقابل زیاده خواهی دشمنان و با لطف الهی پیروز میدان نبرد شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دو موضوع نماز و دفاع مقدس از موضوعات با اهمیتی هستند که باید تا می‎توان در این زمینه برنامه‌های ارزشی و فاخر اجرا کرد.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول