اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی

زنگ نمادین آغاز امامت ولیعصر (عج) در مدارس آبادان نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با برگزاری همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی، زنگ نمادین آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در مدارس آبادان نواخته شد.

زنگ نمادین آغاز امامت ولیعصر (عج) در مدارس آبادان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در مراسمی نمادین با نواختن زنگ آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) همزمان با برگزاری همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی در اردوگاه میثاق، اظهار کرد: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش تربیت شهروند عصر ظهور است.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای اجرای آن آشنایی دانش‌آموزان با حضرت مهدی (عج) است، افزود: فضای کلاس‌های درس باید به گونه‌ای طراحی شود تا مهدی باوری و مهدی یاوری در آنها تداعی شود.

* چهارشنبه؛ برگزاری همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی پسر

مرتضی ادگی با اشاره به برگزاری همایش شوراهای دانش‌آموزی تصریح کرد: این همایش برای سومین سال متوالی است با اهداف تشکیل شوراهای دانش‌آموزی، تشریح وظایف شوراهای دانش‌آموزی و ایجاد پل ارتباطی عمیق‌تری بین شوراها و آموزش و پرورش همچنین مدیران مناطق برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز این همایش مختص به دانش‌آموزان دختر بوده که جنوب خوزستان به میزبانی آبادان و شمال خوزستان به میزبانی دزفول شاهد برگزاری آن است.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، چهارشنبه همین هفته نیز همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی پسران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول