اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز تاکید کرد

اجرای ورزش محلی «هفت سنگ» در مدارس اوز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز بر اجرای ورزش محلی «هفت سنگ» در مدارس این منطقه که مورد علاقه دانش‌آموزان محلی است، تاکید کرد.

اجرای ورزش محلی «هفت سنگ» در مدارس اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش این شهر، بهرام زمانی در جلسه شورای معاونان این اداره، اظهار داشت: تلاش برای جذب دانش‌آموزان دبستان به ورزش اقدامی زیربنایی است که باید محور کار مربیان تربیت بدنی قرار گیرد.

وی با تشکر از اقدام جدید معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره در بازدید صبحگاهی از مدارس و انجام حرکات ورزشی و نرمشی با دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: نظر به علاقمندی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی به ورزش محلی هفت سنگ، این ورزش پویا، پرتکاپو و جذاب می‌تواند الگویی برای تمام دبستانی‌ها باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز، ورزش صبحگاهی قبل از آغاز زنگ درس را بسیار مؤثر در ایجاد روحیه شادی و نشاط در میان دانش‌آموزان دانست.

وی حضور مربیان و کادر آموزشی در ورزش صبحگاهی با لباس فرم ورزشی را انگیزه‌ای برای علاقمندی دانش‌آموزان به ورزش برشمرد و تصریح کرد: تهذیب نفس، ورزش و تقویت روحیه مذهبی و دینی از جمله اصول معنوی است و دانش‌آموزان می‌توانند معلمان خود را الگو و اسوه قرار دهند.

زمانی با اشاره به اهداف تعلیم و تربیت زیستی و بدنی در سند تحول بنیادین، از مدیران و مربیان ورزش مدارس خواست تمام امکانات و توان خود را برای ورزش دانش‌آموزان به کار گیرند و در آموزش اصولی و تخصصی ورزش‌های مختلف در دوره ابتدایی بکوشند.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول