اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان:

خط امام (ره) تا انقلاب مهدی موعود (عج) ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تاکید کرد: باید خط امام (ره) و شهدا به عنوان اساس انقلاب اسلامی تا انقلاب مهدی موعود (عج) ادامه یابد.

خط امام (ره) تا انقلاب مهدی موعود (عج) ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، فریمان ابراهیم‌زاده بعد از ظهر امروز در نخستین نشست کمیته دانشگاهی و دانشجویان ستاد دهه فجر این شهرستان با اشاره به اینکه در آستانه سی‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: بی تردید دهه فجر بهترین هدیه و نعمت خداوندی بر ملت ایران است.

وی با بیان اینکه با رهبری‌های امام راحل (ره) انقلاب اسلامی رقم خورد، افزود: با گذشت زمان عظمت امام خمینی آشکارتر می‌شود.

مسئول کمیته دانشگاهی و دانشجویان ستاد دهه فجر شیروان از امام راحل (ره) به عنوان یکی از رهبران کم نظیر و از موهبت‌های الهی برای جامعه و کشور ما در عصر حاضر یاد کرد.

وی افزود: برای همه ملت‌ها روزها و مناسبت‌های وجود دارد که این مناسبت‌ها و ایام ا... در کشور ما در شرایط کنونی بر اندیشه‌ها و باورهای دینی و مذهبی صورت می‌گیرد که دهه فجر هم از آن برنامه‌ها است.

ابراهیم‌زاده اظهار کرد: دهه فجر علاوه بر تنظیم شعائر مذهبی ـ ملی و انقلابی دارای اثرات بالقوه فرهنگی اجتماعی و سیاسی است که بازتاب‌های گسترده بین‌المللی چهره ایران اسلامی را در جهان به نمایش می‌گذارد.

وی تقویت و شناخت افکار عمومی را از مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: برنامه‌ریزی مدیرانه هرچه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های یوم ا... دهه فجر در دانشگاه‌ها ضرورت دارد.

رئیس دانشگاه آزاد شیروان همچنین از برنامه ریزی برای برپایی مسابقات فرهنگی، مذهبی، قرآنی، ورزشی، افتتاح طرح‌های آموزشی و عمرانی، حضور در راهپیمایی 22 بهمن، نشست‌ها گفتمان‌های دینی و سیاسی توسط کمیته دانشجویی و دانشگاهی ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/63001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول