اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:

82 مدرسه قرآنی در ایلام فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تعداد 82 مدرسه قرآنی در ایلام فعال است.

82 مدرسه قرآنی در ایلام فعال است

یزدان بخش شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از مجموع این تعداد 30 مدرسه در نوبت صبح و 52 مدرسه قرآن به صورت فوق‌العاده در نوبت بعد از ظهر فعالیت دارند.

وی ادامه داد: 28 هزار دانش‌آموز و یک هزار و 500 فرهنگی از ابتدای سال در زمینه حفظ قرآن کریم در کلاس‌های دایر شده شرکت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: 2 میلیارد و 310 میلیون ریال اعتبار برای 10 هزار و 100 دانش‌آموز و فرهنگی در حوزه آموزش‌ها هزینه شده است.

شریفی تصریح کرد: فعالیت طرح مدارس قرآنی از 89 در استان ایلام آغاز شده و تاکنون 50 هزار دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مدارس به عنوان یکی از کانون‌های اساسی در تربیت دانش‌آموزان می‌توانند جایگاه والایی در انتقال ارزش‌های دینی و معارف قرآنی داشته باشند.

وی در پایان بیان داشت: به منظور ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان در زمینه قرائت، ترتیل، روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم از سال 89 در استان ایلام مدارس قرآنی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/2246/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول