اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان عنوان کرد

حضور 80 ناشر در نمایشگاه قرآن کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت‌: هشتمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در کرمان با حضور 80 ناشر داخلی و خارجی دایر می‌شود.

حضور 80 ناشر در نمایشگاه قرآن کرمان

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هشتمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در کرمان اظهار داشت: این نمایشگاه ششم تا 14 بهمن ماه جاری در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفتمین نمایشگاه قرآن کرمان در سال گذشته مورد استقبال و توجه عموم مردم قرار گرفت، ادامه داد: سال جاری وسعت نمایشگاه را به 6 هزار متر مربع افزایش داده‌ایم.

سعیدی افزود: 80 ناشر داخلی و خارجی در 200 غرفه کتب علوم قرآنی خود را در هشتمین نمایشگاه قرآن کریم کرمان عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به حضور موسسات قرآنی برجسته کشور در نمایشگاه قرآن کرمان خاطرنشان کرد: اساس این نمایشگاه بسترسازی برای جلوه‌گری و کارکرد موسسات قرآنی استان است و حضور دیگر موسسات فضا را برای آن فراهم می‌کند.

سعیدی گفت: موسسه ترجمان وحی سال جاری با یک هزار نسخه ترجمه قرآنی فارسی، موسسه انصاریان با یک هزار جلد از قرآن‌های نفیس و موزه‌ای و دیگر موسسات برجسته کشور در نمایشگاه قرآن کریم کرمان حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: استان کرمان از حیث تعداد موسسات و فعالیت‌های ‌حوزه اعتلا و ترویج فرهنگ قرآنی بعد از استان تهران و اصفهان قرار دارد.

سعیدی عنوان کرد: ترجمه تصویری سوره واقعه با 70 تابلو، قرآن‌های نفیس، کودک و نوجوان، عترت و آثار طاهره صفارزاده به عنوان چهره برجسته زن اسلام از جمله سالن‌های این نمایشگاه است.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه قرآن کرمان در بخش‌های‌ نشر مکتوب‌، الکترونیک، رفتارهای قرآنی، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، بیداری اسلامی و بخش ویژه نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: کارگاه‌های مختلف نگرش دیگر به قرآن، آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن، خوشنویسی، همایش‌های حجاب و عفاف، انس با قرآن، سبک زندگی قرآنی و رفتارهای قرآنی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه قرآن کریم کرمان است.

وی با بیان اینکه بیشترین کارکرد نمایشگاه‌های قرآنی در دوره اخیر رقم خورده است، گفت: حجم فعالیت‌های فرهنگی استان کرمان 2.5 برابر گذشته است و به لحاظ زیرساخت‌ها نیز پیشرفت‌های خوبی در استان کرمان حاصل شده است.

به گزارش فارس، هشتمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان کرمان ششم تا 14 بهمن ماه جاری در حسینیه ثارالله شهر کرمان برپا می‌شود.

انتهای پیام/80017/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول