اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

پخش 31 عنوان برنامه قرآنی از رادیو زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: طی 9 ماه سال‌جاری 31 عنوان برنامه با موضوع قرآنی از طریق رادیو زنجان پخش شده است.

پخش 31 عنوان برنامه قرآنی از رادیو زنجان

مرتضی صفری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی 9 ماه سال‌جاری 19 عنوان برنامه از تلویزیون به صورت مستقیم به موضوعات قرآنی پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار دقیقه برنامه در زمینه قرآن توسط سیمای مرکز زنجان پخش شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 5 هزار دقیقه برنامه نیز از طریق رادیو در زمینه قرآن پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان تصریح کرد: طی 9 ماه سال‌جاری 31 عنوان برنامه با موضوع قرآنی از طریق رادیو زنجان پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن از طریق رادیو زنجان صورت می‏گیرد، اضافه کرد: برنامه مفاهیم قرآنی نیز از طریق صدای زنجان پخش می‏شود.

*پخش 430 گزارش از رادیو زنجان

صفری با تاکید بر اینکه 430 گزارش در قالب‎های مختلف خبری و ... از طریق رادیو زنجان در موضوعات قرآنی پخش شده است، ادامه داد: صدا و سیمای استان زنجان آمادگی لازم را به منظور تولید برنامه‏های اعتقادی و دینی بدون دریافت اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به اندازه 10 درصد از آنچه که برای مقابله با ایران سرمایه‏گذاری کرده نتیجه نگرفته است، یادآور شد: پشتیبانی ملت ایران از انقلاب اسلامی سبب شکست دشمنان در اهداف خود شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه حضور گسترده و استقبال مردم از انتخابات، حضور در مناسبت‏های ملی و مذهبی و همایش‏های پیاده‌روی سبب تداوم انقلاب اسلامی شده است، خاطرنشان شد: پرداختن به نقاط قوت‎ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

*صدا و سیما به فراخور اعتبارات برنامه پخش می‏کند

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای استان زنجان به فراخور اعتبارات و حجم نیروی انسانی خود برنامه پخش می‏کند، تصریح کرد: در زمینه‎های گوناگونی برنامه‏های مختلفی طراحی می‏کنیم.

صفری با تاکید بر اینکه در حال حاضر استان زنجان نیازمند یک مهندسی فرهنگی است، اذعان داشت: اغراق در گزارشات نیز یک نوع آفت است.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول