اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور

دبیری پیروزی دور رفت خود را می‌طلبد / هلال‌احمر به خلق شگفتی می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های دبیری تبریز و هلال‌احمر میزبان حریفان خود بوده و شهرداری در بازی خارج از خانه در اهواز به میدان خواهد رفت.

دبیری پیروزی دور رفت خود را می‌طلبد / هلال‌احمر به خلق شگفتی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور هر سه نماینده فوتسال تبریز به مصاف حریفان خود رفته تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشند.

دبیری برای پیروزی به مصاف فرش‌آرا می‌رود

تیم دبیری تبریز روز جمعه ساعت 16 در سالن علوم پزشکی تبریز میزبان تیم فرش‌آرای مشهد است. دبیری بعد از شکست مقابل شهرداری تبریز، در ساری دست به کار بزرگی زده و تیم راه این شهر را با نتیجه چهار بر یک شکست داد.

فرش‌آرا نیز هفته گذشته در مشهد مقابل میثاق به تساوی دو بر دو رضایت داد. فرش‌آرا  تیمی بسیار قدرتمند است و تنها باخت تیم‌های گیتی پسند اصفهان و صبای قم در مشهد مقابل فرش آرا صورت گرفته است، جایی که تیم دبیری موفق شده است با نتیجه سه بر دو فرش آرا را شکست دهد. اما قدرت این تیم بیشتر در میدان خود بوده و در بازی‌های خارج از خانه فرش آرا صلابت بازی‌های خانگی را ندارد. با این وجود تیم فرش آرا برای  انتقام شکست خانگی خود به مصاف دبیری می‌رود.

اما تیم دبیری برای تکرار دور رفت خود و نزدیک شدن به تیم‌های بالای جدول مقابل تیم مشهدی صف آرایی خواهد کرد. تیم دبیری اگر موفق به پیروزی مقابل فرش آرا شود با این تیم هم امتیاز شده و احتمال صعود در جدول رده‌بندی را دارد.

از نقاط جالب توجه نتایج تیم دبیری کسب تمام امتیازات رفت و برگشت مقابل حریفان خود و یا از دست دادن تمام امتیازات در چهار هفته آغاز شده دور برگشت است. دبیری مقابل هلال‌احمر و راه‌ساری تمام شش امتیاز بازی رفت و برگشت را کسب کرده و در مصاف با شهرداری تبریز و منصوری قرچک نیز هر شش امتیاز را از دست داده است. اگر دبیری تبریز بتواند فرش آرا را نیز شکست دهد هر شش امتیاز بازی مقابل این تیم مشهدی را کسب کرده است.

تیم  دبیری تبریز با 25 امتیاز تیم ششم و فرش آرا با 28 امتیاز در مکان چهارم جای گرفته‌اند.

هلال‌احمر  به خلق شگفتی می‌اندیشد

هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی که در چند هفته اخیر خود را تیمی متحول شده نشان داده بود هفته گذشته در مقابل تیم قعر نشین گاز خوزستان به شکست سنگین و دور انتظاری تن داد.

هلال‌احمر در چند هفته اخیر موفق به شکست دادن تیم‌های میثاق تهران و حفاری خوزستان شده و نشان داده است که توانایی شکست دادن تیم‌های مطرح و قدرتمند را دارد.

هلال‌احمر در حال حاضر با 12 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و  شهید منصوری قرچک با 31 امتیاز تیم سوم جدول است.

بازی رفت دو تیم در قرچک با نتیجه سه بر یک به سود منصوری اتمام رسیده بود.

شهرداری برای پیروزی به اهواز می‌رود

تیم شهرداری تبریز در اهواز مهمان تیم قعر جدول گاز خوزستان است. شهرداری تبریز بعد از پیروزی مقابل دبیری تبریز در مصاف مهمان خود حفاری خوزستان به تساوی چهار بر چهار تن داد. گاز خوزستان هفته گذشته موفق شده بود تیم هلال احمر را با شکست سنگین بدرقه کند و این هفته نیز می‌خواهد دیگر تیم  تبریزی را شکست دهد. اما شهرداری تبریز برای رسیدن به حاشیه امنیت جدول  احتیاج به سه امتیاز بازی داشته و برای پیروزی به اهواز می‌رود.

در حال حاضر تیم شهرداری تبریز با 19 امتیاز تیم هفتم بوده و گاز خوزستان با 7 امتیاز در مکان دوازدهم جدول جای دارد. بازی رفت دو تیم چهار بر دو به سود تیم شهرداری تبریز به اتمام رسیده بود. 

انتهای پیام/60002/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول