اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

ظرفیت‏های اقتصادی سمنان معرفی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت‏های مختلف اقتصادی این شهرستان گفت: معرفی این ظرفیت‏ها جذب سرمایه‏گذار خارجی و توسعه را به همراه دارد.

ظرفیت‏های اقتصادی سمنان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین در نشست سرمایه‏گذاری خارجی شهرستان سمنان افزود: سمنان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت غرب به شرق و شمال به جنوب و وجود کانی‏های مختلف، بستر مناسبی برای جذب سرمایه‏گذاری‏های خارجی است.

وی بر اتخاذ سیاست‏های تشویقی برای جذب سرمایه‏گذاری‏های خارجی از سوی مسئولان تاکید و تصریح کرد: مدیران باید در این زمینه نگرش مثبت داشته باشند و بر تسهیل سرمایه‏گذاری‏های خارجی اهتمام ورزند.

فرماندار شهرستان سمنان جذب سرمایه‏گذاری‏های خارجی را از اصلی‏ترین نشانه‏های جهانی شدن عنوان کرد.

سعدالدین اظهار داشت: سرمایه‏گذاری خارجی می‏تواند به عنوان ابزاری مهم در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان سمنان، توسعه صنایع، اشتغال و تکنولوژی به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان سمنان بر گسترش روابط اقتصادی با سرمایه‏گذارانی که مایل به فعالیت اقتصادی در ایران اسلامی هستند تاکید کرد.

وی یادآور شد: انتقال آب دریای خزر می‏تواند تحول اساسی و بنیادی در عرصه‏های کشاورزی، گردشگری، معاون و ... به همراه داشته باشد که باید با جذب سرمایه‏گذاری‏های خارجی همراه شود.

انتهای پیام/2249/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول