اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

راه‌ برون‌رفت از فشار اقتصادی دشمن توسط رهبری ترسیم شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: راه‌ برون‌رفت از فشارها و مشکلات اقتصادی که دشمن برای نظام ایجاد کرده توسط مقام معظم رهبری به طور روشن ترسیم شده است.

راه‌ برون‌رفت از فشار اقتصادی دشمن توسط رهبری ترسیم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدخلف موسوی ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات بسیجیان جویای کار و استفاده از ظرفیت بسیج در تولید و اشتغال در سخنانی با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمن اظهار کرد: یکی از اهداف عمده دشمن در طراحی و سازمان‌دهی تحریم‌ها بر علیه کشور ناکام کردن توان اقتصادی کشور و به ویژه بخش تولید است.

وی افزود: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برنامه‌های فراوانی را برای مقابله با نظام اسلامی انجام دادند اما در هیچ یک موفق نبوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: اکنون دشمنان با توجه به تاثیر بخش اقتصاد بر وضعیت معیشتی جامعه و مردم، توطئه‌ها و نقشه‌های خود را در این زمینه طراحی کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: آنها تصور می‌کنند اگر مردم از نظر رفاه و معیشت با مشکل مواجه و تحت فشار قرار گیرند نسبت به آرمان‌های انقلاب بی اعتماد می‌شوند.

وی اضافه کرد: راه برون رفت از تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به روشنی ترسیم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان‌کرد: برنامه‌ریزی برای برخورداری از اقتصادی توانمند، پویا و با اتکا به اقتصاد مقاومتی و متناسب با شرایط فعلی هم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می‌گذارد و هم کم‌ترین آسیب به مردم و قشر آسیب پذیر وارد خواهد شد.

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج نیرویی مردمی محسوب می‌شود افزود: بسیج ظرفیت‌های فراوانی را در زمینه‌های مختلف دارد که ورود این نهاد مردمی در زمینه اقتصادی و به ویژه تولید بسیار راهگشا خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه گفت: استان خوزستان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی در زمینه اقتصادی به ویژه در حوزه تجاری و بازرگانی است.

وی تصریح کرد: بر این اساس باید با درک شرایط بین‌المللی و شرایط سختی که دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده گرفته‌اند از ظرفیت‌های موجود در راستای حرکت در میسر توسعه بهره برد.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول