اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات:

استفاده از کالاهای ایرانی دشمن را در جنگ اقتصادی زمین‌گیر می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات گفت: مهم‌ترین اقدام هر مسلمان در زمان کنونی خرید و استفاده از کالاهای ایرانی به جای کالاهای خارجی است که در این صورت دشمنان در نبرد اقتصادی زمین‌‌گیر خواهند شد.

استفاده از کالاهای ایرانی دشمن را در جنگ اقتصادی زمین‌گیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار صبح امروز در نشست بصیرتی هیئت منتظران موعود (عج) این شهرستان اظهار داشت: مردم ایران برای انقلابی که به پا کردند دو انگیزه قوی وطن‌پرستی و دین‌داری و خداپرستی داشتند که توانستند پیروز شوند و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را بر بلندای دنیا برافراشته کنند.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان دشمنی خود را علیه ایران اسلامی شدت بخشیده‌اند و به دلیل اینکه نتوانستند از راه نظامی و فرهنگی به کشور ضربه وارد کنند، جنگ اقتصادی را با هدف وارد کردن فشار به مردم به راه انداختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مؤثرترین راهکار برای شکست توطئه‌های دشمنان در جنگ اقتصادی است، بیان داشت: تک تک ملت ایران رسالت بزرگی درباره اجرای اقتصاد مقاومتی دارند که باید با امیدواری به آینده و رعایت تقوا رسالت خود را به انجام برسانند.

دلدار گفت: مهم‌ترین اقدام هر مسلمان در زمان کنونی خرید و استفاده از کالاهای ایرانی به جای کالاهای خارجی و تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی تاکید کرد: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان باید تولیدکنندگان داخلی را حمایت و تقویت مالی کرد تا کیفیت کالاهای ایرانی بالا رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات خاطر نشان کرد: حذف مصرف‌گرایی یعنی بیش از نیازمان خرید نکنیم و از تنوع‌طلبی و خواسته‌‌های غیرمعقولمان چشم پوشی کنیم که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

دلدار اظهار داشت: اختلاف طبقاتی، سود محوری، ناامنی‌های اقتصادی و لذت محوری از شاخص‌های مهمی هستند که خانواده‌ها را به سمت مصرف‌گرایی سوق می‌دهد که می‌طلبد خانواده‌ها در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.

انتهای پیام/87011/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول