اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد اعلام کرد

سال 92 سال شکوفایی و رونق منطقه ویژه اقتصادی یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد در نشست هم‌اندیشی مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور گفت: سال 1392، سال رونق و شکوفایی منطقه ویژه اقتصادی یزد خواهد بود.

سال 92 سال شکوفایی و رونق منطقه ویژه اقتصادی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی یزد از لحاظ جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است که فرصت بی‌نظیری را برای

علاقه‌مندان به سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

عظیمی همجواری با شهرک صنعتی یزد، همجواری با فرودگاه بین المللی یزد، مجاورت با جاده ترانزیت تهران - بندرعباس و همچنین مستقر شدن نماینده گمرک استان در این منطقه را از امتیازات فوق العاده آن برشمرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی منطقه در ابتدای سال 86 عنوان کرد: در حال حاضر 16 واحد صنعتی با اشتغالزایی بیش از 700 نفر در حال فعالیت هستند که 20 واحد صنعتی دیگر نیز در حال ساخت و ساز هستند که با راه‌اندازی تعدادی از این واحدها در سال آینده بر رونق منطقه افزوده خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی یزد مزایای قانونی این منطقه را در بخش صنعت و بازرگانی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسیار راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی که دارای هرگونه صادرات یا واردات محصول و مواد اولیه باشند، می‌توانند از مزایای فراوان استقرار در این منطقه بهره‌مند شوند.

عظیمی با تاکید بر آماده بودن تمام امکانات زیربنایی در این منطقه اظهار داشت: ایجاد شبکه توزیع آب، شبکه توزیع گاز، شبکه روشنایی، شبکه جمع اوری فاضلاب، مخابرات، اینترنت پرسرعت، ایجاد فضای سبز و شبکه برق از جمله این اقدامات است.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب مشترک منطقه ویژه و  شهرک صنعتی یزد نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/2464/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول