اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه:

روابط عمومی‌ها باید واسطه میان مردم و دستگاه‌ها باشند

خبرگزاری فارس: مدرس دانشگاه گفت: روابط عمومی انعکاس دهنده مشی و عملکرد سازمان است و باید با نفوذ در افکار عمومی واسط میان مردم و دستگاه باشد.

روابط عمومی‌ها باید واسطه میان مردم و دستگاه‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود کاظمی‌ در جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی و رابطان امور فرهنگی حوزه‌های قضائی استان کرمان اظهار داشت: روابط عمومی انعکاس دهنده مشی و عملکرد سازمان است و باید با نفوذ در افکار عمومی واسط میان مردم و دستگاه باشد.

وی افزود: روابط عمومی در عین اینکه باید مدیریت کند تا مردم به بهترین وجه از خدمات سازمان بهره‌مند شوند، وکیل مدافع سازمان نیز محسوب می‌شود و هرگز نباید اجازه دهد کسی علیه سازمان شبهه ایجاد کند.

کاظمی، هدایت و توسعه بهداشت روانی در محیط کار و ارتقای امنیت فکری برای کارکنان را از جمله وظایف درون سازمانی روابط عمومی دانست و عنوان کرد: حلقه ارتباط مردم با سازمان ‌و فراهم کردن و راهنمایی ارباب رجوع سازمان به دلیل استفاده بهتر و راحت‌تر از خدمات سازمان از جمله وظایف برون سازمانی روابط عمومی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی کارکنان و تعیین شخصیت آنان، به وجود آمدن احساس مسئولیت در میان کارکنان، رسیدگی به شکایات و دل مشغولی‌های مدیران و کارکنان و آگاه کردن کارکنان از سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات در دست اجرای سازمان نیز از جمله وظایف روابط عمومی‌ها است. 

این کارشناس عرصه سیاست و ارتباطات خاطر‌نشان کرد: چاپ و نشر بولتن برای افراد درون سازمان‌، شرکت در جلسات و ارتباط مستقیم با مسئولان دستگاه، تنظیم و انتشار شعائر دینی، ملی و مذهبی و همچنین پیگیری وعده‌های مسئولان به کارکنان نیز از دیگر وظایف روابط عمومی محسوب می‌شود.‌

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول