اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار رامسر

انتخابات شورای روابط عمومی رامسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: انتخابات شورای روابط عمومی رامسر برگزار و اعضای این شورا برای مدت دو سال تعیین شدند.

انتخابات شورای روابط عمومی رامسر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، فرماندار رامسر در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور تمامی اعضای روابط عمومی‌های اداره‌های رامسر در مکان فرمانداری تشکیل شد با اشاره به لزوم توجه بیشتر به جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌های آگاه و کارآمد می‌توانند مشاوران خوبی برای مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری باشند.

رستم زرودی افزود: آموزش و دانش روابط عمومی‌ها باید به روز باشد و نباید از دانش روز غافل شد.

وی بیان داشت: ادارات با وجود یک روابط عمومی فعال و دانا می‌تواند در مسیر پیشرفت قرار گرفته و همچنین عکس آن هم صادق بوده و این اهمیت نقش روابط عمومی را در روند رشد و پویایی جامعه نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: سرعت در انتقال اطلاعات، ارتباط کافی، صمیمانه، منطقی با مردم، رابطه تنگاتنگ با اصحاب رسانه، ارائه مشاوره و راهکارهای درست و به جا به مدیران باید در کارایی یک روابط عمومی در نظر گرفته شود.

فرماندار رامسر در ادامه گفت: نقش روابط عمومی هنوز به درستی در ادارات به کار گرفته نشده و این آموزش هم به مدیر و هم به روابط عمومی در برخی مواقع لازم به نظر می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: باید به نقش ویژه و کارآمد روابط عمومی توجه و در مسیر پیشرفت عصر ارتباطات از این ظرفیت‌های فعال ادارات استفاده کرد.

زرودی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها بازوان توانمند ادارات بوده و اهمیت نقش آنها روزبه‌روز برای همه نمایان  می‌شود.

به گزارش فارس در این نشست با حضور فرماندار، غلامرضا خلعتبری معاون فرماندار و حجت‌الاسلام وحید وزیر مقدم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامسر انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان برگزار و اعضای اصلی شورای روابط عمومی به مدت دو سال با حکم فرماندار در این شورا فعالیت می‌کنند.

ریاست این شورا به عهده فرماندار رامسر است.

اعضای اصلی این شورا به ترتیب: داریوش قانع از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رقیه پروانه از شهرداری رامسر، عباس احمدی‌ماچیانی از آموزش و پرورش این شهرستان،مصطفی پاکزاد از منابع طبیعی، محسن محمدنیا از مجتمع فرهنگی آموزشی فدک، هلن کلبادی‌نژاد از اداره گاز و محمد امیری از دانشگاه پیام نور انتخاب شدند.

انتهای پیام/86024/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول