اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل خراسان‌جنوبی:

روابط‌عمومی‌ها چشم و زبان گویای سازمان‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل خراسان‌جنوبی گفت: روابط‌عمومی‌ها چشم، گوش و زبان گویای سازمان‌ها هستند.

روابط‌عمومی‌ها چشم و زبان گویای سازمان‌ها هستند

به خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌علی ایمانی ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی در ارائه خدمات دولت دارند.

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها در صف مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب قرار دارند و باید در جنگ نرم دشمن از دستاورد‌های نظام دفاع کنند.

رئیس اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید با اطلاع‌رسانی از خدمات دولت روحیه نشاط را در بین مردم تقویت کنیم، ادامه داد: نسل جوان و نوجوان از بسیاری خدمات دولت و دستاوردهای نظام آگاهی ندارند که این وظیفه روابط‌ عمومی‌هاست که این خدمات را اطلاع‌رسانی کنند.

ایمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی دولت دهم قرار داریم باید دهه فجر امسال در راستای اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: وظیفه ما حفظ دستاوردهای نظام است چرا که دشمنان ما به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام اسلامی هستند.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل خراسان‌جنوبی افزود: دهه فجر امسال همزمان با هفته وحدت است و فرصت خوبی برای برگزاری جشن‌های این دهه است.

ایمانی از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دولت در دهه فجر خبر داد و گفت: روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی باید ارائه خدمات دولت تلاش کنند.

وی ادامه داد: از توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم دهه فجر استفاده می‌شود که باید در این زمینه همکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/690011/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول