اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد

اضافه شدن 2 شهرستان جدید به قزوین

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرهای محمدیه و اقبالیه به زودی به شهرستان تبدیل می‌شود.

اضافه شدن 2 شهرستان جدید به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به اینکه ارتقای تقسیمات ارضی استان قزوین از دیگر اقدامات مؤثر بوده است، اظهار داشت: این استان از نظر ماهیت در مقایسه با استان‌های دیگر از شهرستان کمتری برخوردار بود در صورتی که در استان‌های دیگر بیش از هفت شهرستان دارند ولی این استان با مرکز از پنج شهرستان برخوردار است.

وی با بیان اینکه در شهرک مهرگان 30 هزار واحد مسکونی در این منطقه احداث می‌شود، عنوان کرد: حداقل متوسط جمعیت محمدیه 16 هزار نفر بود که با مهرگان جمعیت خوبی را تشکیل می‌دادند و همچنین فاکتورهای دیگری در این شهر بود که محمدیه در آینده به شهرستان تبدیل شود.

نایب رئیس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقبالیه نیز از 70 هزار جمعیت برخوردار است، ابراز داشت: این شهر ظرفیت و استعداد تبدیل شدن به شهرستان را دارد که به زودی این هدف تحقق می‌یابد.

این مسئول اذعان داشت: الموت شرقی و غربی از فاکتورهای جمعیتی به حد نصاب برخوردار نبودند ولی از آنجایی که روستاهای این ناحیه مانند طارم از وسعت گسترده‌ای و پراکندگی بسیاری برخوردار و در تابستان و زمستان با مشکلاتی مواجه بودند برای رفع این مشکلات و با در نظر گرفتن استعدادها و ظرفیت‌های این منطقه نیز در آینده به شهرستان تبدیل می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به بخش سیردان یک بخش دیگری اضافه می‌شود که تحقق انجام این عمل در حال اجرا است.

محمدی اظهار داشت: 14 روستای قزوین از جمله ناصرآباد، نصرت‌آباد، زیاران، نظام‌آباد، مشعلدار، پیریوسفیان، حصار خروان، چوبیندر و شیراصفهان قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارند که در آینده این هدف محقق می‌شود.

نایب رئیس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوران فعالیت‌های انتخابی کاندیدای نماینده مجلس شورای اسلامی شعارهایی را در رأس فعالیت‌های خود قرار داده بودم، بیان کرد: برخی از مشکلاتی که مردم از آن ناراضی بودند این بود که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از رأی آوردن مردم را فراموش می‌کنند و مشکلات آنان را بررسی و برطرف نمی‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: نخستین گامی که در برطرف کردن این مشکل برداشتم ایجاد ارتباط با مردم بود و در همین راستا برای تقویت این ارتباط در هر شهرستان قزوین، آبیک و البرز دفتری ایجاد کردم تا بتوانم این ارتباط را به نحو شایسته‌ای برقرار کنم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تشکیل دفتر نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان قزوین، آبیک و البرز ارتباط مردم را با خودم تقویت کردم و آنان مشکلاتشان را به این دفتر منعکس کردند، اذعان داشت: روزهای پنج‌شنبه در دفتر قزوین، شنبه و چهارشنبه در البرز و آبیک با مردم ملاقات عمومی با هدف برطرف کردن مشکلات آنان دارم تا این ارتباط دو جانبه بین مردم و نماینده مجلس شورای اسلامی برقرار شد.

محمدی با اشاره به اینکه در هشت ماه بعد از رأی آوردن دوره‌های بازدید از روستاها و شهرها حوزه انتخابی خود را انجام داده‌ام، ابراز داشت: در این مدت بیش از 60 درصد از روستاهای حوزه‌های انتخابی بازدید و برای برطرف کردن مشکلات آنان جلسات متعددی با شوراهای شهری و روستایی برگزار کردم.

نایب رئیس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در هشت ماه فعالیت خودم بعد از انتخاب شدن به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های مطلوبی برای برطرف کردن مشکلات مردم انجام دادم تا آنان احساس نکنند که نمایندگان مجلس فقط در ایام انتخابات آنان را دوست دارند.

محمدی با اشاره به اینکه در هشت ماه فعالیتم هفت هزار و 200 نامه از مردم به دفترم ارسال شده است، عنوان کرد: در قزوین بیش از سه هزار، الوند 450 و آبیک 486 ملاقات عمومی به صورت چهره‌ به‌ چهره برای برطرف کردن مشکلات مردم با آنان برقرار کردم.

وی با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های مردم و مشکلات آنان معرفی به بانک برای اخذ تسهیلات کمک مالی و اشتغال بوده است، اظهار داشت: کمک جهیزیه، معضلات حقوقی و کارگری از دیگر درخواست‌های آنان بوده است و برخی از اقدامات از جمله انتقال و کمک شهریه به دانشجویان، مشکلات خوابگاه و رسیدگی به مسائل عمران شهری و روستایی بررسی و رسیدگی کرده‌ام.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول