اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ارشد استانی

پنجمین کنگره شعر عاشورایی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: پنجمین کنگره شعر عاشورایی با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد.

پنجمین کنگره شعر عاشورایی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پنجمین کنگره شعر عاشورایی با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، حجت‌ الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیر اداره‌ کل تبلیغات اسلامی این استان، حجت‌ الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره‌‌ کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، جعفرزاده کارشناس ادبی تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

این کنگره در استان قزوین مصادف با شهادت امام حسن عسکری (ع) در سالن اجتماعات اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور روحانیون، ائمه‌ جماعات، هیئت‌های مذهبی، مداحان و شعرای آئینی این استان با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله مدیحه‌سرایی برگزار شد.

در پنجمین کنگره شعر عاشورایی استان قزوین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین سخنرانی کرد و از حضور مسئولان استانی، شعرای آئینی، مداحان، روحانیون، ائمه‌ جماعات در این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان آثار شعر، نثر و مقاله با اهدای لوح تقدیر و جوایزی توسط مسئولان ارشد استانی تجلیل و همچنین چهار نفر از پیشکسوتان شعرای آئینی این استان نیز توسط این مسئولان تقدیر شدند.

حجت ‌الاسلام علی نعمت‌اللهی نیز در پنجمین کنگره شعر عاشورایی استان قزوین ابراز کرد: این کنگره با هدف تولید اشعار شعرای آئینی برای استفاده مداحان در مجالس عزاداری برگزار شده است.

وی اضافه کرد: با برگزاری پنجمین کنگره شعر عاشورایی استان قزوین می‌توان آثار برتر را در اختیار مداحان قرار داد تا آنان در مراسم‌های مذهبی و دینی از جمله شهادت ائمه اطهار (ع) اشعار حماسی را بدون هیچ عیب و نقصی بخوانند که مطمئنا با تحقق این هدف تأثیرگذاری این اشعار بین مخاطبان بیشتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین متذکر شد: چهارمین کنگره شعر عاشورایی در سال 88 به صورت کشوری در قزوین برگزار شده است که امسال این کنگره به صورت استانی برپا شد.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول