اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد

آغاز اجرای طرح ملی محیط‌ یار در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با آغاز اجرای طرح ملی محیط ‌یار در استان قزوین از اهدای کارت محیط‌ یار به بیش از 5 هزار دانش‌آموز قزوینی تا پایان سال جاری خبر داد.

آغاز اجرای طرح ملی محیط‌ یار در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، علی آقا فرهادی مدیرکل این اداره در همایش طرح ملی محیط‌ یار که به مناسبت هفته هوای پاک در سالن نیایش شهر محمدیه برگزار شد با اعلام شعار این روز با عنوان "آموزش و هوای پاک"، به صورت نمادین کارت محیط ‌یار محیط زیست را به دانش‌آموزان شهرستان البرز قزوین اهدا کرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت 200 دانش‌آموز به عنوان محیط‌ یار در این مراسم، هدف از اجرای این طرح ملی را نهادینه کردن حفاظت از محیط زیست و اشاعه آن در بین مردم به ویژه دانش‌آموزان به عنوان قشر تأثیرگذار دانست و از اهدای کارت محیط‌ یار به بیش از پنج هزار دانش‌آموز استان تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در خصوص آموزش این محیط‌ یاران محیط زیست گفت: این محیط‌ یاران جوان توسط کارشناسان اداره‌ کل محیط زیست و همچنین ادارات شهرستان‌ها با برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای شرح کامل وظایف و مقررات محیط زیست آموزش خواهند دید.

این مقام مسئول با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و هوای پاک به عنوان وظیفه ملی و حمایت از محیط زیست حمایت از زندگی است، گفت: از دیگر برنامه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان گسترش دامنه محیط‌ یاران در بین دانشجویان و بازاریان و اقشار مختلف مردم استان است.

انتهای پیام/2667/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول