اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

دود غیبت اهل فضل در انتخابات به چشم مردم خواهد رفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب با اشاره به انتخابات آینده شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری گفت: اگر اهل فضل و دانش وارد میدان انتخابات نشوند دود آن به چشم مردم و جامعه خواهد رفت.

دود غیبت اهل فضل در انتخابات به چشم مردم خواهد رفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از سراب،حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: اگر کشورهای جهان اسلام بتوانند وحدت و همبستگی خود را در مسائل مشترک تقویت کنند، جهان کفر یارای مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت.

وی با اشاره به شیطنت‌های دشمنان اسلام در ایجاد شکاف و اختلاف بین فرق مختلف اسلامی تصریح کرد: قسمت عمده انرژی جهان در دست مسلمانان است که قطعاً اگر این قدرت در اختیار اسرائیل بود ذره‌ای از آن عاید مسلمانان نمی‌شد اما با کمال تاسف ما شاهد آن هستیم که کشورهای اسلامی بعضاً از این حربه علیه همدیگر استفاده می‌کنند.

امام جمعه سراب هشدار داد، اختلافات شیعه و سنی از سوی بیگانگان دامن‌زده می‌شود.

نخبگان و اصحاب فکر، میدان را خالی نکنند

اکرمی با اشاره به انتخابات آینده شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری تصریح کرد: نخبگان، اصحاب فکر و عمل باید به صحنه بیایند و میدان را خالی نکنند.

امام جمعه سراب یادآور شد: اگر اهل فضل و دانش وارد میدان انتخابات نشوند دود آن به چشم مردم و جامعه خواهد رفت چرا که در این صورت میدان‌داری کوتوله‌ها و فائق آمدن مسائل قومی و قبیله‌ای مسلم خواهد بود.

اکرمی، انتخاب اصلح و شایسته را از وظایف دیگر مردم دانست و افزود: هوشیاری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های فتنه‌گران خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عقل را از نعمت‌های الهی عنوان کرد و ابراز داشت: انسان عاقل هرگز راه خطا و گمراهی را انتخاب نمی‌کند.

رئیس فرهنگ عمومی سراب در ادامه با انتقاد از رواج حیوان‌بازی در جامعه اسلامی تاکید کرد: جامعه اسلامی نگهداری حیوان نجس در خانه‌ها را برنمی‌تابد.

وی، با انتقاد از برخورد ضعیف مسئولان در معدوم کردن سگ‌های ولگرد، با تعیین ضرب‌العجل یک هفته‌ای به شهرداری گفت: اگر مسئولان به وظیفه خود عمل نکنند مردم ناچار می‌شوند وارد عمل شوند.

امام جمعه سراب همچنین خواستار نظارت بیشتر بر کیفیت پخت و پز نان در سراب شد.

انتهای پیام/60010/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول