اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد

پایان حفاری‌ دستگاه‌های اجرایی اهواز تا 15 اسفندماه

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از پایان حفاری‌ دستگاه‌های اجرایی اهواز تا 15 اسفندماه سال جاری خبر داد.

پایان حفاری‌ دستگاه‌های اجرایی اهواز تا 15 اسفندماه

علیرضا عالی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به‌منظور انجام تمهیدات لازم در محیط شهری در خصوص استقبال از نوروز، همه دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی حداکثر تا 15 اسفندماه سال جاری مهلت دارند نسبت به فعالیت‌های عمرانی که نیازمند شکاف آسفالت و گودبرداری است، اقدام کنند.

وی افزود: این مهم در دستورالعمل‌هایی به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ائم از شرکت آب و فاضلاب، توزیع برق، مخابرات و ... که نسبت به ایجاد زیرساخت‌های خود در حال فعالیت بوده و هستند ابلاغ می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: همچنین سازمان‌هایی نظیر قطار شهری و عمران ساحل کارون که برای اجرای پروژه‌های خود نیاز به گودبرداری دارند و در حاشیه و جاده‌های اصلی و شریانی شهر اهواز مشغول به کار اجرایی هستند باید نسبت به تکمیل کار خود نهایتاً تا 15 اسفندماه اقدام کنند.

*عدم صدور مجوز حفاری به دستگاه‌های اجرایی

وی همچنین عنوان کرد: به همین منوال همه مالکان واحدهای مسکونی و تجاری و ... که قصد نوسازی و یا تجدید بنا را دارند باید در 45 روز باقیمانده در جهت صدور پروانه‌های ساختمانی مسکونی و اداری همچنین انجام فعالیت‌های تخریب اموال قدیمی، حمل خاک و نخاله‌برداری اقدامات مورد نیاز را خاتمه دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اضافه کرد: در غیر اینصورت از 15 اسفندماه به بعد، شهرداری از صدور مجوز حفاری و گودبرداری و انجام فعالیت در این خصوص جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن پایان سال و قرار گرفتن در آستانه نوروز، دستگاه‌های اجرایی فوق باید نسبت به دستورالعمل و ابلاغیه مذکور اقدام کند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول