اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کمیسیون حفاری کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد

لزوم رعایت ضوابط فنی پرکردن نوار حفاری

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام در نشست کمیسیون حفاری این شهرستان ضمن نارضایتی از عملکرد شرکت گاز و شهرداری بر لزوم رعایت ضوابط فنی پرکردن نوار حفاری تأکید کرد.

لزوم رعایت ضوابط فنی پرکردن نوار حفاری

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز جلسه کمیسیون حفاری با ریاست فرماندار و اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در حاشیه این نشست علیرضا نیکروز طی بیاناتی در خصوص تسریع در اجرای عملیات حفاری و رعایت تمامی اصول ایمنی و فنی کار در جهت رفاه حال شهروندان عنوان کرد: به منظور حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از حوادث احتمالی اداره‌های مربوطه و پیمانکاران طرف قرارداد قبل از حفاری، هماهنگی‌های لازم و استعلام از دستگاه‌های اجرایی را دارند.

فرماندار چرام با بیان این‌که هر گونه حفاری در سطح شهر باید با موافقت و تصویب کمیسیون حفاری انجام شود، عنوان کرد: اصولاً هدف از انتصاب مدیران این است که امورات جامعه با سرعت و دقت کامل انجام پذیرد.

وی ضمن نارضایتی از عملکرد شرکت گاز و شهرداری بر لزوم رعایت ضوابط فنی پر کردن نوار حفاری تأکید کرد.

این مسئول با اشاره به این‌که مسئولان باید در سایه تفاهم و همدلی در جهت پیشرفت روز افزون منطقه گام بردارند، متذکر شد: بخشی از حفاری‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی متولی در نقاط شهری و روستایی است، بنابراین برای برطرف کردن مشکلات، نیازمند نظرات و پیشنهادات اداره‌های مذکور هستیم.

نیکروز در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی و با تأکید بر این‌که هدف دشمن ایجاد مشکلات در بازار خرید و فروش مردم و رکود در تولیدات داخلی ایران است، تصریح کرد: غرب در تحریم‌ها به دنبال این است که به اقتصاد ایران ضربه بزند و از گسترش نفوذ و قدرت ایران در منطقه جلوگیری کند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام عنوان کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی تنها مسیر مقابله با تحریم‌ها محسوب می‌شود و با وحدت و تبعیت از ولایت محقق خواهد شد.

وی خواستار صرفه‌جویی هرچه بیشتر مسئولان در اداره‌ها شد و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سعی دارند ما را تحت فشارهای اقتصادی قرار دهند و محور مقاومت در منطقه را بشکنند ولی به فرموده مقام معظم رهبری ما از این پیچ پرخطر تاریخی نیز به فضل الهی و همراهی مردم عبور خواهیم کرد.

گفتنی است، تخلیه مجدد خاک، پر کردن لایه به لایه حفاری در بلوار شهید دستغیب و همچنین خیابان شهید گداپور از مصوبات این جلسه بود.

انتهای ‌پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول