اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان:

سرمایه‏های شهر با حفاری بیهوده از دست نرود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به حفاری‏های سطح شهر، گفت: سرمایه‏های شهر با حفاری بیهوده از دست نرود.

سرمایه‏های شهر با حفاری بیهوده از دست نرود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‏رضا براتی بعدازظهر امروز در کمیته حفاری شهرستان زنجان، اظهار داشت: دستگاه‏های اجرایی باید با برنامه‏ریزی مناسب هزینه‏های اجرایی در سطح شهر را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه آسایش و رفاه مردم باید در اولویت کاری دستگاه‏های اجرایی قرار گیرد، افزود: با کار غیر‏کارشناسی آسایش شهروندان زنجانی به مخاطره خواهد افتاد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با تاکید بر مطالعات و کار تخصصی بر حفاری‏های سطح شهر، خواستار شد: دستگاه‏های اجرایی باید برای رفاه مردم شهر زنجان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با انتقاد از شرکت آبفای شهرستان زنجان، تاکید کرد: مشکلات شهرک‏های اقماری در لوله‏گذاری آب قابل توجیه نیست.

براتی خاطرنشان کرد: مشکلات گلشهر کاظمیه در لوله‏گذاری نامناسب آب بررسی شود.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به مسائل اجرایی در حفاری‏های سطح شهر زنجان گفت: نظارت مناسب بر مسائل اجرا صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حفاری‏های غیر اصولی در سطح شهر مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است، یادآور شد: مطالعات مناسبی برای زمان و اجرای کیفی حفاری‏ها صورت گیرد.

براتی با تاکید بر مشکلات جامعه معلولین، گفت: در همه فعالیت‏های عمرانی در سطح شهر باید مشکلات معلولین مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان به نشست‏های خاک در عملیات حفاری اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات لازم در نشست خاک در عملیات حفاری انجام شود.

وی به هزینه‏های صدور مجوز شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری هزینه‏های حفاری در سطح شهر را تعیین و اعلام کند.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول