اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر:

روند حفاری‌ها در رامسر طولانی نشود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر گفت: روند حفاری‌ها در رامسر طولانی نشود.

روند حفاری‌ها در رامسر طولانی نشود

علی امینی‌شاد رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر خطاب به رؤسا و مسئولان شهرستان رامسر گفت: برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر را به سیستم و سازمان خود القا کنید.

امینی‌شاد اظهار داشت: طبیعتا کسی منکر احساس ارائه خدمات از طرف انسان‌های مسئولیت‌پذیر و دلسوزی و علاقه‌مندی اینگونه انسان‌ها نیست.

وی گفت: همه انسان‌ها، علاقه‌مند به همنوع و ارائه خدمات بر اساس شرایط موجود هستند اما این خدمات باید آگاهانه و با برنامه‌ریزی برای رفاه حال و آینده مردم باشد.

امینی‌شاد در ادامه با اشاره به اینکه ادارات مختلف به ویژه اداره آب، حفاری‌ها و کنده‌کاری‌های متعددی در سطح شهر انجام می‌دهد، افزود: مطمئنا هدف اصلی این ادارت آسایش مردم است اما تاخیر و طولانی شدن ترمیم در اصلاح این عمل از طرف شهرداری باعث ضرر و زیان روحی و مادی برای شهروندان می‌شود که با وجود پیگیری‌ها و تماس‌های متعدد از طرف مردم نیز اصلاح‌شدنی نیست.

وی خطاب به مسئولان ذی‌ربط گفت: با برنامه حفاری کنید و کمترین زمان ممکن را با عذرخواهی از مردم و ذینفع‌های واقعی، ترمیم و اصلاح کنید.

امینی‌شاد در پایان گفت: فعالیت‌ها باید بر اساس خواست و نیاز مردم و با محوریت محله در شهرها برای حال و آینده باشد تا هزینه‌های اخذ شده از طرف مردم کارا و مؤثر باشد و باعث بالا رفتن کیفیت زندگی مردم شود.

انتهای پیام/86024/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول